Duurt wel lang zo te horen!Nou dan zal het elk moment wel komen toch?

En een mooi paard heb je hoor!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Duurt wel lang zo te horen!

Tinkermuts schreef:veulen draait idd vlak voor de geboorte, je ziet dan dat de buik van kels er anders uitziet, heb je foto vh uier?
roosmarijn, dit is paps
http://www.mijnalbum.nl/Foto-M7KDIBO6.jpg
prairiewolf schreef:Tinkermuts schreef:veulen draait idd vlak voor de geboorte, je ziet dan dat de buik van kels er anders uitziet, heb je foto vh uier?
roosmarijn, dit is paps
http://www.mijnalbum.nl/Foto-M7KDIBO6.jpg
ik zal vanavond een foto maken. uier is gevuld/hard met uitstaande spenen. geen melk of kegelen
hoorde gisteren dat Amber (die samen met Kels bij Chuck was) twee weken geleden exact hetzelfde had; ws ook draaien van het veulen
gisteravond dacht haar baasje dat de bevalling echt begon; melk stroomde langs dr benen etc. heb de uitkomst nog niet gehoord. spannend. ik denk dat daar een merrietje uitkomt en bij Kels een kleine Chuck die nog even een paar dagen of een weekje moet rijpen... maar we zullen zien is puur gevoel/gokwerk natuurlijk
in ieder geval heeft ze lekker staan te slapen vannacht en staat ze nu weer te grazen op haar wei
ik hou jullie op de hoogte!
Alles OK, lieve moeder en veulen mag overal aangeraakt worden. foto's volgen. nb Amber was 4 jaar bij me (vanaf 6 maand) en 2 jaar het maatje van Kels. Ze zijn samen op bezoek geweest bij Chuck. Nu Kels nog! 
Mijne komt misschien dan nog wel eerder dan die van Kels... Jo had vanochtend een ieniminie harsdrupje.... 
Tinkermuts schreef:amber dus een zoon, kopie chuck.....is voor het eerst dat hij een bonte op een eenkleurige merrie geeft, gaaf
uier lijkt nog wat voller te kunnen bij kels, spannennnnnd
mijn beste vriendin heeft trouwens de 1 jaar oudere broer van amber in haar bezit.
.
. Tinkermuts schreef:uier is idd wel mooi vol maar heb het idee dat de titties wat voller kunnen, vaak zie je ook dat het geheel dan gaat glimmen als het strak staat, wat een praat he hihi
ben heel benieuwd naar paddy