Ja en ze doet het goed hoor! We hebben haar 1 x geholpen met staan, dat was nog binnen 20 min, en daarna lukte het zelf. Merrie is vanmorgen gespoten voor nageboorte en die was er eigelijk direct al af.
GEFELICITEERD! Een merrietje, en ik maar denken dat het een hengstje werdt ! Maakt mamma paulien het ook goed? En heb je al een naam!? Edit: Ik zie nu de naam staan Wat een leuke apparte naam, hoe kom je daar op? Niet bepaald fries
Rich1
Geplaatst: 12-02-09 16:46
Mooi veulen! en natuurlijk een mooie moeder! nog van HARTE GEFELICITEERD!
Laatst bijgewerkt door Rich1 op 12-02-09 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Mirjam79
Geplaatst: 12-02-09 16:46
Wat een elegant koppie heeft ze, gefeliciteerd! En die oortjes (nou ja -tjes ), dat kan in de toekomst nog wel gaan meevallen. Toen onze hengst geboren werd had ie 1 flapoor. Ik meteen van 'o nee!!!', maar dit is ook helemaal goed gekomen
Wat een prachtig ding Elke keer dat ik zo'n veulentje zie denk ik 'misschien toch maar voor volgend jaar' maar ik denk dat de stress, kosten en zorg die eraan verbonden zijn toch niet te onderschatten zijn!
Ja ik dacht ook dat het een hengstje zou worden hoor.. En toen het eruit was dachten we het ook, tot ik even wat grondig onderzoek deed
Moeders doet het ook goed, hoop dat ze van de week ff buiten kunnen spelen. Tante Indira vind het helemaal geweldig
Eh tja die naam.. De namen die ik verzin hebben vaak ook weinig met fries te maken haha (Yagermeister, Bikkel enz) Ik zet vaak wat op een lijstje wat wel leuk lijkt, en dan als het veulen er is denk ik vaak van ja.. Dit word hem