hoi Femke, ben even weg geweest, gisteren geopereerd, maar ik lees hier nu toch wel heel hoopgevende dingen, ga weer door met duimen dat het allemaal goed komt, leuke foto's van friesje en het veulen. Liefs Marja
Joh, niet iedereen heeft tijd om eventjes 30 pagina's door te lezen . En zeg nou zelf, als je de foto's op de eerste pagina ziet dan wil je toch meteen reageren hoe leuk je het diertje vindt ? Soms ben je zo enthousiast aan het bokken dat je een titel over het hoofd ziet, dat doen mensen niet expres .
Intussen heb ik verhaal wel helemaal gelezen en ik kreeg er een brok van in mijn keel. Zat me echt te verbijten, want ik zat op mijn werk. In vind het super hoe jullie beiden hier mee om gaan en om zijn gegaan en ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen tussen Friesje en pleegkind. Het overleden Friesenkind was echt een prachtig diertje, en zelfs in haar korte bestaan heeft ze al een hoop voor jullie betekend .
Yippie klinkt als een heel speciaal dier, daar horen we vast nog veel van!
zo heb even een beetje uitgeslapen,doet een mens goed,ik heb net gebeld,en het gaat steeds beter...
friesje laat het veulen drinken,alleen geeft ze nog niet genoeg melk,dus ze krijgt speciaal voer om het te stimuleren,maar ze laat het veulen drinken,en is er heel vriendelijk voor..
ze laten het veulen een paar keer per dag bij haar,en op het moment dat friesje niet meer wil dat hij de stal uitgaat,mag hij bij haar blijven staan.
wow ,ik ben zoo blij,en die mensen zijn ook zo blij!!
ja,als de uier leeg is,doet het zeer als het veulen drinkt,maar ze doet dan niet schoppen of wat ook,maar ze draait zich alleen weg van het veulen..wat is het toch een wereld knollie he..
,ik ben er ook echt heel blij mee,en het ziet ernaar uit dat over een paar dagen friesje en veulen gewoon bij elkaar staan...
volgende week vrijdag gaan we er weer naartoe,en dan maak ik weer foto's hopenlijk van een moeder en kind,die heel erg gelukkig met elkaar zijn...
en tussen yip en yara..ik ben al helemaal niet zo'n zweverig type,maar geloof mij,rechtdoor de wei in rennen was makkelijker geweest als rechtsaf een grote mestbult over tussen boompjes door naar het grafje...
pfff gelukkig femke dat het goed gaat met Friesje en haar pleegveulen. Gaat gelukkig de goede kant op. En dat van Yip vind ik echt heeeeel apart. Net als met je hond eigenlijk. Beide verhalen heb ik nog nooit gehoord. Hoop voor je dat nu het met friesje wat beter gaat je een beetje bij kan komen van alle gebeurtenissen.
Pff... Ben even helemaal stil. Paar dagen geleden het topic met open mond bekeken omdat ik Yara zo'n heerlijk veulen vond.
Toen ik vandaag weer dit topic bekeek zag ik dat het ondertussen al 30 pagina's telde, dus besloot ik het door te lezen. Op de 3e pagina las ik al wat tot die 30 pagina's leidde.
Wat een ongeloofelijk verhaal zeg, en wat heb ik een recpect voor jou, Bianca én natuurlijk je knappe Friese dame ! Wat er allemaal met haar gebeurd is en wat het allemaal met jullie gedaan heeft. Wat dit kleine friese veulentje door 1 dag te leven allemaal heeft losgemaakt is onbeschrijfelijk.
Ik vind het geweldig om te lezen hoe Friesje met het 'pleegveulen' doet. Ik hoop zo dat ze het veulen goed gaat accepteren, wat ze tot nu toe al fantastisch doet, en over een paar weken trots met hem door de wei mag rennen!
En wat je vertelde over Yip vind ik echt heel bijzonder zeg! Dat kan geen toeval zijn dat hij die weg nam.
Ik wens jullie de komende weken natuurlijk sterkte, maar ook heel veel succes en geluk toe met Friesje, het pleegveulen én Yip!