Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik denk inderdaad dat ze ook het topic even heeft gelezen.
ze kijkt er nog wel een beetje moeilijk bij haha
kleine etterbak bleef ook piepen tot ze toch nog toegang kreeg tot de wei.
en ik ben elke keer weer super blij dat we op een plekje staan waar er alles aan gedaan wordt om de paardjes zo blij te krijgen. Kan er echt gelukkig van worden als ze zo lekker tevreden staan te knabbelen

,ik heb zo'n konijn die dan wel en dan niet biks wil. Heb 2 zakken verschillend voer gehaald en nu eet ze wat de rest eet opeens
die paarse manen 
Dus leren omgaan met spannende dingen scheelt ook kapot hekwerk etc. 

Jó Mens, zag je wat ik durfde!

Maar hij kwam toch even kijken wat we nu allemaal aan het doen waren. 

Als ik naar de foto's kijk denk ik wel steeds: pas nou op dat je niet per ongeluk met de knop van je zweep een knal tegen je nieuwe kin geeft
Dat is het nadeel van niet zo groot zijn, als ik hem lager hou dan struikel ik erover (iets met twee linkervoeten). En ik sla mezelf nog geregeld per ongeluk tegen mijn kin, hij lijkt er ondertussen redelijk tegen bestand te zijn
met de zweep gaat het tot nu toe goed trouwens haha.
.
)
was even nog iets meer werk dan verwacht, maar nu kan ik weer gewoon een volle nacht gaan slapen ipv typen. Dit was een essay over insecticide resistentie in muggen Koper, maar ik ben inderdaad ook tegelijk nog bezig aan een soort van scriptie (afstudeerstage verslag). In ieder geval allemaal minder interessant dan alle Vu avonturen 
. Gelukkig heb ik een hele vriendelijke en geduldige smid dus komt wel goed.