Ik heb ook op Djune gestemd. Ik heb je topics m.b.t de dracht vanaf het begin gevolgd. En ze is gewoon prachtig gelukt, echt een heel mooi veulen. Aansprekend koppie, mooie stevige bouw.
emilyslaluna
Geplaatst: 04-11-14 14:20
Weet iemand de link waar ik kan stemmen op djune? Ik kan de veulenverkiezing topics niet vinden.
Natuurlijk heeft Djune ook een stem van mij gekregen. Had voor de bevalling niet gedacht dat het zon leuke opdonder zal worden. Wat een buffeltje is ze al zeg
Zal wel leuk zijn als Djune gaat winnen Dan heb ik en het merrieveulen goed gestemd, want ik heb uiteraard op haar gestemd en het hengstveulen waar ik op het gestemd staat ook al ruim aan kop (Ilya )
Er gaat binnenkort mss nog een leuke pony mijn kudde vervoegen. Aangezien we binnekort gaan verhuizen, zoek ik nog een gezelschapsdiertje voor Djune. Zodat, als ik is in het bos fzo ga wandelen, ze niet alleen staat.
Ik ga vanavond een uurtje richting Limburg rijden. Om welsh pony's te gaan bekijken. Maar voornamelijk voor een 2 jaarse palomino A pony! met vol papier!