Een kind krijgt een kind

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

esje01

Re: Een kind krijgt een kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 09:34

hee ik denk daar is ze vast met foto's van een mooie super gezonde beeb en een blije mama...... we blijven dus nog wel even in spanning afwachten. Vandaag is onze beeb alweer 2 weken, en die was echt het wachten waard.
komt bij jullie ook helemaal goed.
Fijne zondag voor iedereen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 11:41

Sjongejongejonge.. Nog steeds geen baby? Misschien een kalender in d'r stal hangen en deze volplannen... Eerst veel erop zetten dat ze moet eten enzo.. En dan halverwege heel sneaky 'bevallen' ertussen zetten.. Wie weet helpt het :D

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 13:10

is er al wat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 13:19

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 14:19

Wat super mooi opgeknapt!
Echt super mooie pony geworden...
Jullie zorgen er heel goed voor en dat is duidelijk te zien! Wat jammer dat ze ooit zo is vermengert enzo.. Ook dat ze nu al een veulen krijgt is niet helemaal ged voor haar!

Maar jullie kunnen daar niks aan doen en ik hoop dat het kleine beestje goed te wereld komt!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 15:02

Wat een ontzettende knap paard!

Ik vind het echt beschamend, dat juist een bokker de verzorging, althans de nalatigheid, zover laat komen. Juist op bokt wordt er zoveel geschreven en als je het even niet weet, kan je middels je zoekwoord toch op adviezen uitkomen en anders plaats je gewoon een topic. Afschuwelijk hoor!

Top dat je haar opgevangen hebt en zo te horen heeft ze et erg goed :) Spannend hoor!

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 15:50

ik blijf in spanning wachten

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 16:30

Had gehoopt op een veulen, maar nog niks, Iris, we worden nieuwsgierig := *Wacht en wacht en wacht nog maar geduldig met iedereen :P*

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 19:46

ik ben net thuis heb niet bijgelezen meschien later sorry daaarvoor alvast.

ik ben thuis,

robin zijn suiker was goed en hij zou dus ook mee mogen,
helaas werd hij gelig (hebben heel veel baby's)
nu moet hij 24 uur onder een UV lamp met een brilletje op
en daarna nog 24 uur ter opservatie in het zieken huis, dus Robin komt op zijn vroegst dinsdag pas naar huis.
ze moesten hem 3x opnieuw prikken voor de waardes van wat hij nu heeft (ben de naam kwijt)
en elke keer duurde het een uur om dan te horen dat het opnieuw moest want ze konden het niet meten de derde keer ging wel goed, maar gaf niet de uitslag die we hoopte.
zal vanavond mijn best doen een foto te plaatsen nu moet ik eerst even bij komen van een rare dag

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:37

hanny_jelke schreef:

ik ben thuis,

en daarna nog 24 uur ter opservatie in het zieken huis, dus Robin komt op zijn vroegst dinsdag pas naar huis.
ze moesten hem 3x opnieuw prikken voor de waardes van wat hij nu heeft (ben de naam kwijt)
en elke keer duurde het een uur om dan te horen dat het opnieuw moest want ze konden het niet meten de derde keer ging wel goed, maar gaf niet de uitslag die we hoopte.
zal vanavond mijn best doen een foto te plaatsen nu moet ik eerst even bij komen van een rare dag

Wenst je heel veel sterkte met je zoontje *Geeft je een dikke virtuele knuffel* :(:)
Hopelijk komt je mannetje er heel snel weer bovenop en heb je hem zo snel mogelijk in huis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:40

Vervelend van Robin zijn bilirubinegehalte Hanny, hopelijk gaat het snel beter met hem.

Nog geen veulen? *is niet ongeduldig O:) *

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 20:48

he vervelend Hanny, hopelijk kun je snel gaan genieten van je zoon.

& die Iris ligt waarschijnlijk nog steeds lekker hooitjes te peuzelen hahaha.

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:20

Aah, Hanny wat vervelend! Hopelijk mag hij dinsdag echt naar huis en kunnen jullie genieten van jullie zoon! Bedankt voor de update, nu maar hopen op goed nieuws..

Gentle_Vival

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 21:38

Wat vervelend Hanny! Hopenlijk gaat het gauw een stuk beter met je kleine man en kunnen jullie lekker van hem gaan genieten. Succes en sterkte met het afwachten!

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:15

alvast een voorproefje (laat hem vooral aan iris zien meschien denkt ze dan eindelijk nu wil ik ook)
er zal snel een eigen topic volgen :D
Afbeelding

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:19

hanny_jelke schreef:

ik ben thuis,

hoop dat de waardes snel beter worden en zo zijn zoals de artsen ze graag zien..
ik ben bevallen op 10 oktober en sindsdien ligt ons meisje nog steeds in utrecht..ze woog bij de geboorte maar 540 gram dus ze is al van ver gekomen..

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 22:59

Wat een hummeltje... <3 Ik dacht eerst: Dat kan niet, die is te groot maar toch zag ik dat er een kleintje naast lag.. :o :o?

En verder herkenbaar. Oudste was 920 gram bij de geboorte en heeft ook o.a. een tijdje onder de lamp moeten liggen omdat hij geel was maar is helemaal goed gekomen hoor!

Espie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:11

gefiliciteerd nog hanny mooi kindje <3 en nog niets bij iris jammer ;(
Laatst bijgewerkt door Espie op 04-03-12 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:12

Martie schreef:
Wat een hummeltje... <3 Ik dacht eerst: Dat kan niet, die is te groot maar toch zag ik dat er een kleintje naast lag.. :o :o?

Dat had ik dus ook haha.
Maar wat een schatje, hopelijk dinsdag dus lekker thuis !

Hopelijk ziet Iris de foto's en gaat ze ons daardoor sneller laten zien wat een prachtig hummeltje zij heeft gebakken! :)

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:21

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:23

Sparky10 schreef:
hanny_jelke schreef:

ik ben thuis,

hoop dat de waardes snel beter worden en zo zijn zoals de artsen ze graag zien..
ik ben bevallen op 10 oktober en sindsdien ligt ons meisje nog steeds in utrecht..ze woog bij de geboorte maar 540 gram dus ze is al van ver gekomen..

zo dat is wel heel licht, was ze te vroeg geboren.
hopelijk komt ook bij jullie alles goed.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-12 23:29

wat een mooi kereltje Hanny, gefeliciteerd!

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 01:49

Hanny wat jammer dat het nou zo loopt met Robin, vind het erg sneu voor je meid, dit is niet wat je als nieuwbakken moeder wil. :(:)
En wat een klein kruimeltje, ongelooflijk hé dat daar dan alles op en aan zit?

chelle_dora, ik zou het kunnen proberen een kalender maar dan weten we zeker dat we tot de 18de moeten wachten. :')

Esje01, ik weet zéker dat het het wachten waard is, fijn dat jullie veulen lekker gaat.

Helaas _biondaa nog steeds niks. -O-

Dank je wel Coco2011, wij vinden het ook fijn dat ze hier nu is en machtig om zo'n paardje te zien veranderen.

horzlover, xYaartje en ik wacht met jullie mee. :D

Dimphyl ik wou al aan Hanny vragen of ik een foto van Robin in Iris haar box mocht hangen. :=

Amy77, helaas zijn er ook bokkers die bokt voor andere doeleinden gebruiken, daar kan niemand iets tegen doen behalve opletten en elkaar onderling waarschuwen voor zulke zogenaamde liefhebbers. ;)

Iris blijft een beetje hangen op hetzelfde punt alhoewel ze wel nu naar haar buik staat te trappen, dit is weer nieuw maar er verandert verder erg weinig aan haar uier en banden. Weet echt niet meer wat te verwachten, in haar gedrag zie ik toch wel veranderingen maar lichamelijke veranderingen gaan erg langzaam. Ik zou er ook niet verbaasd van staan te kijken als opeens het uier volloopt en dan het veulen er ook vrij snel zal zijn maar ja...ik dacht ook dat het deze week geboren zou worden!!

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 09:53

;( Helaas, weer niks vannacht.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 09:54

op hoeveel dagen zit ze nu esther?