Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hanny_jelke schreef:ik ben net thuis heb niet bijgelezen meschien later sorry daaarvoor alvast.
ik ben thuis,
robin zijn suiker was goed en hij zou dus ook mee mogen,
helaas werd hij gelig (hebben heel veel baby's)
nu moet hij 24 uur onder een UV lamp met een brilletje op
en daarna nog 24 uur ter opservatie in het zieken huis, dus Robin komt op zijn vroegst dinsdag pas naar huis.
ze moesten hem 3x opnieuw prikken voor de waardes van wat hij nu heeft (ben de naam kwijt)
en elke keer duurde het een uur om dan te horen dat het opnieuw moest want ze konden het niet meten de derde keer ging wel goed, maar gaf niet de uitslag die we hoopte.
zal vanavond mijn best doen een foto te plaatsen nu moet ik eerst even bij komen van een rare dag
hanny_jelke schreef:ik ben net thuis heb niet bijgelezen meschien later sorry daaarvoor alvast.
ik ben thuis,
en daarna nog 24 uur ter opservatie in het zieken huis, dus Robin komt op zijn vroegst dinsdag pas naar huis.
ze moesten hem 3x opnieuw prikken voor de waardes van wat hij nu heeft (ben de naam kwijt)
en elke keer duurde het een uur om dan te horen dat het opnieuw moest want ze konden het niet meten de derde keer ging wel goed, maar gaf niet de uitslag die we hoopte.
zal vanavond mijn best doen een foto te plaatsen nu moet ik eerst even bij komen van een rare dag
Martie schreef:Wat een hummeltje...Ik dacht eerst: Dat kan niet, die is te groot maar toch zag ik dat er een kleintje naast lag..
![]()
Sparky10 schreef:hanny_jelke schreef:ik ben net thuis heb niet bijgelezen meschien later sorry daaarvoor alvast.
ik ben thuis,
hoop dat de waardes snel beter worden en zo zijn zoals de artsen ze graag zien..
ik ben bevallen op 10 oktober en sindsdien ligt ons meisje nog steeds in utrecht..ze woog bij de geboorte maar 540 gram dus ze is al van ver gekomen..