Pff, het eerste wat ik dacht toen ik thuiskwam: Zou Mara het dan vandaag ook hebben laten komen, net als Nicole.. Maar nog steeds niet. Het kan echt niet lang meer duren voor je, Gail.
Anoniem
Geplaatst: 20-06-09 14:47
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt
ik heb nu een partytent voor mara, dan kan ze droog gaan staan als het regend en als het veulen er is kunnen ze ook schuilen tegen regen en zon. Er staat verder geen boom oid namenlijk...
Ik hoop ook dat ze ht nu een beetje vlot gaat doen. Ik vind het wel leuk hoor, wanken. Maar het duurt wel lang en soms raak ik er echt gefrustreerd van...
stomme doos dat ze soms is
Ik weet wel dat dit de eerste en waarscheinlijk de laatste is voor Mara. Ze belieeft hier duidelijk geen lol aan. Ze staat nu zo'n 3 dagen met opgetrokken neusvleuges op de wei. Arm ding
pff nog steeds niks, heb ook al een aantal keer een kijkje hier genomen en had verwacht dat het er nu toch al wel uit zou zijn
Laux
Geplaatst: 21-06-09 17:44
hier meldt zoch nog een meelezer. ik ben al een poosje stil aant meelezen, ben echt heel benieuwd wanneer het komt!
Balte
Geplaatst: 21-06-09 17:48
In het dikke buikentopic is er een foto geplaatst die de TS had doorgestuurd via gsm, een foto van de uier en dat ziet er toch heel hoopvol uit want er hangt een druppel melk aan elke tepel Denk dat het geduld zo stilaan zal beloond worden.
pardon????!!! wat weet jij wat wij niet weten?? Vertel!
Balte
Geplaatst: 21-06-09 22:11
In het dikke buikentopic heeft Peelie een correspondent die haar sms'en op Bokt plaatst, het veulen is geboren, maar de rest gaat Peelie zelf komen vertellen dus dat weten we nog niet
Peelie gefeliciteerd, het lange wachten is beloond. Lekker genieten meis van je nieuwe kind ... Uiteraard wel eerst eventjes foto's plaatsen he voor dat je het mooie er vanaf kijkt ....