Momenteel staan Jawaika en Opium gelijk met 86 stemmen. Klein verschilletje met Djune, die nu al aan 280 zit
Ik had het Opium ook heel erg gegund, maar ik heb zo'n vermoeden dat Djune niet meer ingehaald gaat worden.
takkie_muis schreef:Ik verwacht minimaal een bedankje achteraf:++ 1 Hoeft maar een kleinigheidje te zijn hoor...
takkie_muis schreef:Ik verwacht minimaal een bedankje achteraf:++1!!!!! Voor haar trouwe followers Spannend met jawaika en opium!!! Ik hoop opium, jawaika is een heel mooi veulen, maar wat een verhaal van opium!!
Jolien87 schreef:Een persoonlijk videoboodschap van Djune. Een kaart met een(gouden) hoefje van Djune
ook gestemd... en wat een SCHITTEREND huis... pfoe, wij wonen echt verkeerd hier in t zuiden.. dat kan ik van zn levensdagen niet betalen!!
Ik volg je topics al vanaf het begin en ik heb ook op djune gestemd omdat ik het een prachtig veulen vind!!
takkie_muis schreef:Jolien87 schreef:Een persoonlijk videoboodschap van Djune. Een kaart met een(gouden) hoefje van Djune Of gewoon djune op de post Ik heb natuurlijk ook op djune gestemd
Ik vind het wel een goed idee om voortaan te doen: het gouden veulen wordt verloot onder de stemmers.
Hahahaha! Ik weet dat Djune leuk is, maar ik vrees toch dat ze heel blijft, en wel bij mij en haar mamsje! Maar vind het wel een leuk idee om iets te doen voor haar trouwe volgers!
Wat een lekker ding! Na op haar gestemd te hebben toch maar even wat topics doorgespit Goeie keuze geweest! Zo'n knappertje kan natuurlijk niet anders dan het gouden bokt merrieveulen te worden!
Dionnetjuuh, dank je! ze is ook ontzettend lief! Heb haar vandaag trouwens nog eens gemeten. Ze komt nu, op 4 maanden morgen, 1m09