Oh wat fijn, dan eindelijk je veulentje in de wei, en wat voor 1, een steltloper Gefelciteerd Tina en Huub, ben erg blij voor jullie.
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-13 18:44
Bedankt allemaal! Het is een heerlijk mannetje! Komt al kriebelen bij je, laat zich overal aaien en wil net als Demsey eerder al bij je op schoot komen liggen! Haha nu al verpest roept Huub! Hij heeft idd mega lange benen (beetje wiebelig nog) en een heel klein en fijn lijfje + koppie. Sun is ook helemaal verliefd op haar kind, zoooo leuk!
Bevalling ging volgens het boekje, heb alleen heel even een beetje geholpen met het hoofdje en verder had Sun het binnen 10min zelf gepiept. Wel wat last van naweeeen nog gehad. Heerlijk en mega goed gevoel zo'n vlekkeloze bevalling. Hadden we echt even nodig!
Hij drinkt goed nadat ik hem een paar keer de milkbar heb laten zien en Sun even heb vastgehouden. Darmpek is eraf alleen poepen in het algemeen gaat nog erg moeizaam en heb hem ook nog niet zien plassen.. Zal vast wel goedkomen als alles straks lekker op gang is door de melkjes!
Huub is net pas thuis dus we gaan vanavond nog even in beraad over een naam. Mochten er nog suggesties zijn, brand los!
Ik weet ook wel wat namen...Orion, Viga, Junita, Peaces
Happinez
Geplaatst: 09-05-13 21:18
Sappos schreef:
Ik weet ook wel wat namen...Orion, Viga, Junita, Peaces
Gefeliciteerd Huub & Tina met dit prachtige mannetje. I'm in
Bassenqua
Geplaatst: 09-05-13 21:57
Mira283 schreef:
Sorry als ik je voor het hoofd stoot
Nee joh, doe niet zo raar, juist leuk dat je het mooie namen vindt. Het zijn alleen geen alledaagse namen dus vond het grappig dat ze beide in je lijstje voorkomen.
Sappos, je vergeet Iris
xElienx
Geplaatst: 09-05-13 22:01
neeeeee, BarB past hem perfect
Ik kan niet wachten op droogfoto's
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-13 22:14
Klein vaag droogfototje voor Elien, morgen zal ik nieuwe maken lekker buiten!
Kleine mannetje heeft ook een naam:
TH's Vanilla Ice, roepnaam Ice.
Laatst bijgewerkt door Maydine op 09-05-13 22:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ben vreselijk trots op onze Sunny. Geweldige mama, helemaal verliefd op d'r kind, vlotte bevalling en zooooo lief ook naar ons toe. En dan zie ik dat mooie mannetje, alles erop en er aan, gezond, na alle pech de afgelopen maanden qua (mini)paarden kan ik gewoon niet omschrijven hoe intens gelukkig ik/we me nu voel! Nu nog even Flora checken en dan lekker slapen.
jolandje
Geplaatst: 09-05-13 22:49
wat een snoepie is het zeg en een hele leuke naam gekozen