Maakt je andere merrie ook al vorderingen nu ze het veulentje van glowy gezien heeft ?
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-13 19:21
Rowan, glowy is door een PROK arts bij de vorige eigenaar gekeurd en toen NMPRS stamboek opgenomen, ze heeft dus niet meegedaan met een premiekeuring, maar wie weet wat er allemaal nog in ons opkomt.. ze is mooooooii
LhinnOlijf, Joanna schiet al lekker op , als ze uitgerekend is volgens onze dekdatum, dan is ze eind mei uitgerekend, maar i.v.m. ondeugende uitbreek hengst kan ze dus ook een cyclus eerder komen , dus begin mei ( ze heeft ook een Eigen topic )
zie het nu pas, maar gefeliciteerd met dat super leuke ventje!! Dat was het wachten zeker wel waard en ook een leuke naarm. Zo te zien gaat het ook weer beter met Glowy ook fijn natuurlijk. Heel veel plezier met je ventje
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-13 21:35
dank je wel, gelukkig gaat het vandaag met glowy ook weer goed, ze is weer haar Eigen lieve rustige zelf
Wat leuk die stip in zijn sneb, Heerlijk om hen zo lekker in de wei te zien gaan
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-13 22:16
ja die witte plekken op zijn gezicht geven hem iets guitigs vind ik, ik vind het in elk geval superschattig
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-13 17:02
glowy en wiley zijn vandaag in het begin van de middag even op de wei geweest, maar het begon zoo te regenen en wiley had het koud , dus heb ze tegen 15 uur maar binnen gezet, helaas is glowy wel heel beschermend , dus ik kon het niet voor elkaar krijgen om hem een jasje aan te doen, en ik heb zo'n mooi kleintje