ik ga dit ook niet lang meer volhouden. nog een half uurtje en dan ga ik denk ik ook maar naar bed.
peach2001
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-13 05:35
Ze is er ook niet vies van om gewoon overdag te veulenen hoor. zou haar ook groot gelijk geven Didi gaat ook even slapen, ik heb even 2 uurtjes geslapen. ik hoop dat ze opschiet
Wouter82
Geplaatst: 13-01-13 05:38
als ik zo m'n nest in ga, dan wacht ze maar lekker tot een uur of 1 vanmiddag
Bijna in slaap...moet de hond naar buiten -.- Ach ze is oud en buikgrieperig...dus vooruit... Nu ben k weer wakker hoor na een korte wandeling in deze kou... Maar zij heeft iig weer iets minder last van dr buik... (gas+diarree).
Hier ook een slapeloze nacht , de tweede op rij, door onderbezetting aan personeel /stagiaires ben ik veelte vak alleen op stal aan het werk waardoor andere dingen blijven liggen en daar kan lig ik dan over te piekeren en kom in een spiraal terecht , word steeds moeier, drukker, chaotischer en heb kleine domme ongelukjes
bijv. ik rij wil wegrijden bij het dorpscafe waar ik een pakje sigaretten heb gehaald, haal mijn handrem eraf, auto rolt naar achteren met de trekhaak zo de zijbumper van een auto in , het was maar een zacht kusje maar wel hele zijbumper aan gort,
ben ophouden mezelf te dwingen tot slapen, word het alleen maar erger van dus zit maar beetje te bokken en mijn financiële planning voor het eerste /tweede kwartaal van 2013 te maken , meestal rond half 6 vind ik mijn slaap wel ,
ja, hij maakte een hupsje... net een paar minuten geleden. Maar ze staat nog rustig. Ik zal zo floor wel even wakker bellen voor de stream als ze weer wat onrustiger wordt