Als het nu al zo snel zakt....O lieve TS ik hoop zo voor je dat het snel gebeurd, je moet gebroken zijn.
maureen16 schreef:ik blijf net zo lang op tot het veulen er is.wat als het overmorgen pas geboren is? niet dat ik dat wil! ik hoop dat hij/zij heel snel komt en dat de bevalling goed gaat natuurlijk!
maureen16 schreef:hebben jullie ook iets van een cam die we kunnen volgen?volgeens mij wat ik me herinner van iris niet
Ja het eind is iig in zicht,spannend Tuurlijk alle veulies ploppen er nu ineens uit,merries wilden vast niet dat jullie bij onze veulies kwamen knuffen
GO VIGA!!!!!!! Hahaha maureen wahct vol spanning mee ik wacht ook altijd pas mee in de laatste 3-4 weken vd zwangerschap.
ja dan is het het spannendst. van die hope tv is er nu waarschijnlijk een veulen op komst maar de cam is uitgevallen en de TS is binnen 20 min thuis
maureen16 schreef:ja dan is het het spannendst. van die hope tv is er nu waarschijnlijk een veulen op komst maar de cam is uitgevallen en de TS is binnen 20 min thuis Is nog niet zeker Als ze aanstalten zou maken/geven dan was ts daar niet weg gegaan Go Viga!!
Echt! Succes! Ik duim voor een vlotte bevalling, kan jij een volle nacht slaap hebben! En wij ergens morgen foto's van de minidraak!
Spannnend!!!Ik had een vermoeden dat er een veulen geboren ging worden!!Hopen op een mooie (en gezonde) veulen!! En een voorspoedige bevalling!!