Ik heb het gewoon gemist!!!! Moest toneel spelen vanavond en zag halverwege dat Isis net bevallen was........wat fijn dat het goed is gekomen met de redbag en gefeliciteerd met dit mooie hengstje ook voor Ben. Hij huppelt lekker rond in zijn mooie dekentje....zooo lief!
http://s635.photobucket.com/albums/uu77 ... 282012.mp4 De geboorte...... Op MS ook een schattig filmpje van de kleine voor het eerst buiten........maar die zal marije hier ook nog wel posten denk ik.... Ja de katten zijn lekker bezig
Hier meld zich een stiekeme volger, gefeliciteerd met veulen van isis veulen van isis probeerde net de galloperen in de stal! Zag er zo lief uit!
taverno
Geplaatst: 29-01-12 19:33
Ik ben ook een volger,sinds gisteren eigenlijk en was op tijd om de geboorte van het veulen te zien.
Leuk dat je nu alle merries in 1 beeld hebt.Ik heb het kleintje ook buiten zien lopen vanmorgen.
Tinniie
Geplaatst: 29-01-12 20:14
Ooh hoe schattig! Hij gaat altijd lekker onder de lamp liggen he Hoe is het ondertussen met Dynamic? Die is morgen toch uitgerekend he? Heb je nog een melktest gedaan bij haar?