Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sandra3235 schreef:Ik heb geen idee waar je woont,..dus je hebt je eigen veulen van 9 maanden*D Leuk!!
Hier nog geen aanstalten bij Keet om haar veulen eruit te laten komen geloof ik.
Of andersom eigenlijk,veulen maakt geen aanstalten om zijn moeder te verlaten
sandra3235 schreef:Ik heb even in je profiel gespiekt,..ja je bent zeker nog jong![]()
Maar dat hoeft niet te betekenen dat je het niet aankan,...kids zijn de moeite waardalhoewel ik ze soms ook achter het behang kan plakken
![]()
En dan ben je ook nog jong als ze later heel ver in de toekomst het huis uitgaan
mdr schreef:San, we blijven je allemaal steunen hoor! Is normaal dat je licht gek wordt nu, maar ja wat wil je: 't IS NU EENMAAL KEET HéIk gok ook nog altijd op een zwart tovero merrieveulen en als dat er is, dan ga ik me super moeten inhouden!!!!! Een veulen van Wynn en Keet en dan nog in een favokleurtje, je zou je toch voor minder moeten inhouden in mijn plaats? Zou ik me er even mee amuseren aan de koets met die!
sandra3235 schreef:En Youri kan vast niet op afstand geschoten hebben hoor toen ze bij jou was,..of je moet me nog wat op te biechten hebben???![]()
wie weet Seluutje,die deed ook zijn best met haar op zijn manier![]()
Zou wat zijn he Valerie???