Manda schreef:Daarnaast wil ik nog zeggen dat ik me er zeker van bewust ben dat mijn bezorgdheid om deze drachtigheid en de geboorte van het veulen zeer overdreven is. Ik doe mijn best minder bezorgd te zijn, maar dat lukt me soms nog niet zo goed en dat heeft alles te maken met het feit dat dit voor mijn gevoel nog hoort bij mijn eigen recent misgelopen zwangerschap en verlies van mijn zoontje.
Dit is niet normaal voor mij om zo bezorgd te zijn, zo ben ik nooit, maar ik laat het me maar gebeuren en doe mijn best, het zal ook allemaal wel bij de verwerking horen.
Ik heb besloten om als ik ik me zo´n zorgen maak dat niet meer zo open en bloot op internet te uiten, ik heb er een kwetsende reactie op gekregen en dat was er gelijk een teveel.
Nou ja zeg, het moet toch niet gekker worden. Ik vind het volkomen normaal dat je bezorgd bent. Je hebt een geschiedenis achter je liggen, en bij miniponies kan het makkelijker mis gaan, dus snap ik echt wel dat je bezorgd bent. Als ik het goed heb ik het ook jouw eerste veulen?