Ieniemini zeer speciaal veulentje op komst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:00

Manda schreef:
Daarnaast wil ik nog zeggen dat ik me er zeker van bewust ben dat mijn bezorgdheid om deze drachtigheid en de geboorte van het veulen zeer overdreven is. Ik doe mijn best minder bezorgd te zijn, maar dat lukt me soms nog niet zo goed en dat heeft alles te maken met het feit dat dit voor mijn gevoel nog hoort bij mijn eigen recent misgelopen zwangerschap en verlies van mijn zoontje.
Dit is niet normaal voor mij om zo bezorgd te zijn, zo ben ik nooit, maar ik laat het me maar gebeuren en doe mijn best, het zal ook allemaal wel bij de verwerking horen.

Ik heb besloten om als ik ik me zo´n zorgen maak dat niet meer zo open en bloot op internet te uiten, ik heb er een kwetsende reactie op gekregen en dat was er gelijk een teveel.

Nou ja zeg, het moet toch niet gekker worden. Ik vind het volkomen normaal dat je bezorgd bent. Je hebt een geschiedenis achter je liggen, en bij miniponies kan het makkelijker mis gaan, dus snap ik echt wel dat je bezorgd bent. Als ik het goed heb ik het ook jouw eerste veulen?

Bramasole

Re: Ieniemini zeer speciaal veulentje op komst

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:03

Inderdaad kleinvosje, wat vreemd. Diegene heeft waarschijnlijk zelf wat frustraties, probeer het naast je neer te leggen Ts. Maar je bent vrij om te schrijven in topics wat je zelf wil, kies je voor wat afstand dan is dit ook goed.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:04

Volgens mij zijn er een paar op bokt die zich echt even in de spiegel moeten bekijken.

Eerst al het topic van marialve en dan nu dit weer.
Nog dapperder dat die mensen zich niet in het topic durven te melden......

Ik vind de updates juist erg leuk. Helemaal omdat ik zelf nog nooit zoiets heb meegemaakt en dus ook echt helemaal meeleef.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:04

Bramasole schreef:
Inderdaad kleinvosje, wat vreemd. Diegene heeft waarschijnlijk zelf wat frustraties, probeer het naast je neer te leggen Ts. Maar je bent vrij om te schrijven in topics wat je zelf wil, kies je voor wat afstand dan is dit ook goed.

hier ben ik het helemaal mee eens.
Sterkte TS

Dszjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:07

Spannend hoor! Ben benieuwd wat eruit komt!

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:18

Bij ieder ander had ik misschien gedacht "niet zo overbezorgd doen", maar in jou situatie kan ik het me heel goed voorstellen hoor! Niets van die stomme reactie aantrekken!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:23

manda :(:) ik zou net zo bezorgd zijn
het is zo'n schatje en volgens mij is het nog enger omdat je maar moet afwachten
geen flauw idee waarom iemand jou een sneer gegeven zou moeten hebben, die is gewoon niet wijs

fijn dat ze eet en de temperatuur wat gedaald is, we duimen door dat het weer zakt naar normaal

enne, iedereen leeft hier hartstikke mee met jou en je schattige pony en nijn
laat je niet van de wijs brengen :(:)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:26

ik lees al vanaf het begin mee en in elke post voel ik jou liefde en geduld voor dit paardje.
Je bent niet overbezorg je denkt gewoon aan de evt gevolgen als je niet zou reageren, laat die bokker maar kletsen. Sommige mensen snappen niet dat je door verlies je dichter bij een nieuw leventje gaat voelen.

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe update, je doet het super!

Anarya

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:27

Hey Manda, ik kon maar moelijk slapen in de tijd voor de bevalling van mijn pony hoor! En ik heb er ook wel eens over gedroomd. Uren lang kon ik alleen maar aan de bevalling denken en ik verslond bibliotheken vol met boeken over alles wat er wel niet mis kon gaan. Voor mij was het allemaal de eerste keer, ik vond het zo spannend! En uiteindelijk ging er helemaal niet eens iets mis. Als ik in jouw situatie had gezeten zou ik het ook niet meer hebben van de spanning. Probeer wat meer op Lola te vertrouwen :)
Ik vind het superleuk dat je alles beschrijft met de pony en het konijn in de tuin! Ik hoop dat je er zelf ook nog veel van kan gaan genieten.

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:30

Manda, je doet het allemaal heel goed!
Lola en nijn hebben een goede moeder ;-)
Trek je niets aan van lompe opmerkingen!

Larissa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:39

ik ben ook erg benieuwd en houd het in de gaten!

Chantal1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:40

Kom op laat je niet gek maken. Het is normaal dat na je ervaringen bezorgd bent.
je doet je best en wil dat alles goed gaat.
Hoe is het nu met lola en Nijn?

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 11:41

Anna je doet het goed hoor!
Kop op en post ons enkel nog kleine en korte updates! en als er iets is meid, pb me maar even é...
Ik weet hoe zwaar je het had.

Arvensis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:19

kleinvosje schreef:
Manda schreef:
Daarnaast wil ik nog zeggen dat ik me er zeker van bewust ben dat mijn bezorgdheid om deze drachtigheid en de geboorte van het veulen zeer overdreven is. Ik doe mijn best minder bezorgd te zijn, maar dat lukt me soms nog niet zo goed en dat heeft alles te maken met het feit dat dit voor mijn gevoel nog hoort bij mijn eigen recent misgelopen zwangerschap en verlies van mijn zoontje.
Dit is niet normaal voor mij om zo bezorgd te zijn, zo ben ik nooit, maar ik laat het me maar gebeuren en doe mijn best, het zal ook allemaal wel bij de verwerking horen.

Ik heb besloten om als ik ik me zo´n zorgen maak dat niet meer zo open en bloot op internet te uiten, ik heb er een kwetsende reactie op gekregen en dat was er gelijk een teveel.

Nou ja zeg, het moet toch niet gekker worden. Ik vind het volkomen normaal dat je bezorgd bent. Je hebt een geschiedenis achter je liggen, en bij miniponies kan het makkelijker mis gaan, dus snap ik echt wel dat je bezorgd bent. Als ik het goed heb ik het ook jouw eerste veulen?

Hier ga ik volledig in mee !

Vind het juist zo ontzettend top dat je dit doet! Er zijn hier zoveel mensen die met je meeleven. En jammer dat er dan altijd een paar zijn die het verzieken :n maar zo gaat het helaas overal.
Ik volg ook vol enthousiasme joun verhalen en vind het prachtig. Ik hoop van harte dat er een super gezond veulen uit komt :D

Marnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:31

Laat je aub niet kwetsen door andere mensen. Je hebt al genoeg voor je kiezen gehad.
Iedereen in dit topic geniet van jouw Lola en Nijn !
Dus blijf aub gewoon je updates plaatsen (ook al heeft Lola alleen maar met Nijn gekroeld) want het is heerlijk om te lezen !

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 12:41

manda gewoon eruit gooien hoor wat je dwars zit of waar je mee zit. :(:)
snap dat heel goed, ik zou ook zo zijn en ik denk, weet zeker dat er meerdere zo zijn.

chanouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:08

Sommige mensen willen graag andere dingen voor mensen verzieken die hou je er altijd bij, niks van aantrekken hoor! met die kleintjes gaat het vaker mis(heb zelf falabellas) en ze zijn ook vaak eerder dan de uitgerekende datum, ik heb ook en camera en halsteralarm en slaap op de bank, beter goed er op passen dan niet. Je hebt een erg leuk topic waar vele mensen van genieten van die intzettend mooie pony en dat leuke konijn!
Heel veel succes met de bevalling en hoop dat alles spoedig zal verlopen.

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:11

manda; erg begrijpelijk dat je bezorgd bent hoor...is ook niet niks voor zo,n ponytje

mijn drachtige welshje had laatst 40 graden koorts,toen was ik ook wel even bang.

het komt vast allemaal wel goed...en aan de merrie en de hengst te zien krijg je vast ook wel een erg mooi veulentje

en ook superleuke foto,s van lola met nijn haha

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:23

Ik ben het met iedereen eens! Ik denk dat er juist heel veel mensen zijn die jou WEL volkomen begrijpen,
zeker de mensen die jou topic vol spanning en uitkijkend naar updates, volgen!
Wij hebben alle begrip voor jou (ik denk dat ik voor meerderen mag spreken als ik dat zeg) en zeker voor
het feit dat je bezorgder bent om dit veulen dan om andere veulens gezien je eigen zoontje.
Het is gewoon een stukje van jou, ik zou precies het zelfde hebben gehad!

Meid, hou je vooral niet in wat betreft emotionele reacties en bezorgdheden hier in het topic!
Ik denk dat dat juist dit topic zo speciaal maakt voor jou en de anderen hier omdat we dan ook echt met je mee voelen!
Wat en hoe "buitenstaanders" daar over denken wat betreft hun kwetsende reacties dat moet je gewoon negeren!
Dit is en blijft bokt en het zou bokt niet zijn zonder deze mensen met hun opmerkingen zonder daar eerst bij na te denken of zich in te leven in de TS.
Iedereen mag natuurlijk zijn mening geven en uitspreken maar daar moet je je niet al te veel van aantrekken meid!
9 van de 10 reacties die geplaatst zijn in het topic zijn juist medelevende reacties en die wegen VEEL zwaarder dan
de negatieve! (zo moet je het dan maar zien).

De keuze blijft natuurlijk aan jou, maar ik wilde je toch even een hart onder de riem steken en blijf vol spanning, medeleven
en plezier je topic volgen!
Sterkte met de koorts, het zal vast allemaal wel goedkomen! Over een klein poosje heb je je mooie veulentje bij Lola en
Nijn lekker in het zonnetje in de tuin staan! :)

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:55

kleinvosje schreef:
Manda schreef:

Ik had het niet anders kunnen zeggen. Helemaal mee eens, als iemand zich niet in deze situatie in kan leven, vraag ik me ernstig af wat daar mee mis zou kunnen zijn, of er een diepvries zit op de plaats waar een warm kloppend hart hoort te zitten.

Manda het is uiteraard helemaal aan jou maar ik hoop echt dat je die ene stompzinnige reactie niet je lol in dit topic laat bederven. Zet haar op de foeilijst, dan hoef je niks meer van haar te lezen.

violente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 13:58

Ik vind je helemaal niet overbezorgd. Ik vind je een verantwoordelijke en lieve eigenaresse!
We denken hier aan je en duimen mee dat het veulentje vlot en wel en helemaal gezond geboren mag worden!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:00

Manda, ik zou al zo bezorgd zijn zónder jouw geschiedenis, serieus :')
Ieder mens is anders en daar mag niemand over oordelen. Dat er af en toe sociaal onaangepaste mensen zijn die dat toch doen, daar moet je je maar zo min mogelijk van aantrekken.

En de manier waarop je dit doet met je mooie pown tovert elke dag bij heel veel mensen hier op bokt een glimlach op het gezicht :j

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:00

stille meelezer maar wil toch even reageren,snap best dat je bezorgd bent,maar waarschijnelijk valt het allemaal mee,dat het veulen rustig is zie je wel vaker vlak voor een bevalling,kop op :(:)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 14:15

Ik vind het ook hardstikke begrijpelijk dat je superbezorgd ben, tis toch wel even een superspeciaal veulentje wat daarbinnen lekker aan het groeien is.
Dat je dan een kwetsende reactie krijgt vind ik echt ontzettend vervelend en ik hoop dat je toch gewoon lekker jezelf blijft uiten hier, je moet het toch kwijt kunnen.

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 15:20

Ik ben tot nu toe alleen maar een meelezer geweest. Maar vind toch dat ik nu even moet reageren.

Iedere dag kijk ik met veel plezier in jouw topic en negen van de tien keer worden mijn man en/of collega's even opgetrommeld om te kijken naar de foto's en de filmpjes. Zelfs de hond kijkt mee naar de filmpjes van Lola en Nijn... :o en heeft daar zo zijn eigen mening over :D
Ik vind het superleuk om dit te volgen en kan me heel goed voorstellen dat je bezorgd bent om Lola. En als jij dat in jouw topic van je af wil schrijven... prima toch?

Kan me ook vreselijk kwaad maken om het feit dat je hier op aangesproken bent. Waardeloos, dat soort mensen. Iedereen heeft een eigen mening, maar je hoeft het niet altijd uit te spreken. Dus "gezelligerds" hou je mening voor je en sla dit topic gewoon over.

Manda, kop op en schrijf maar lekker verder!!