Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
peaches schreef:owja..misschien domme vraag maar waar zijn die knopjes alert voor? Gaat er dan werkelijk een alarm af ofzo bij de eigenaren? Lijkt me wel vervelend als je dan mensen hebt die het leuk vinden om sporadisch knopjes te drukken..
Dominique_96 schreef:peaches schreef:owja..misschien domme vraag maar waar zijn die knopjes alert voor? Gaat er dan werkelijk een alarm af ofzo bij de eigenaren? Lijkt me wel vervelend als je dan mensen hebt die het leuk vinden om sporadisch knopjes te drukken..
Ik heb er eens op gedrukt maar er staat dan dat je geen 'toestemming' hebt om op de alert knopjes te duwen.
Nieuwschierige ik.
djnien schreef:Ik denk dat iedereen, die dit bericht ooit heeft aangeklikt, acuut verslaafd is geraakt op het moment dat ze er achterkwamen dat je live een pony kunt bekijken die richting bevalling gaat (prachtige zin al zeg ik het zelf hihi)
Euhhh ja, ik ben ook verslaafd!
Ils_e schreef:djnien schreef:Ik denk dat iedereen, die dit bericht ooit heeft aangeklikt, acuut verslaafd is geraakt op het moment dat ze er achterkwamen dat je live een pony kunt bekijken die richting bevalling gaat (prachtige zin al zeg ik het zelf hihi)
Euhhh ja, ik ben ook verslaafd!
hahaha!
hier ook een.
ookal reageer ik haast niet. blijf wel meekijken & lezen