Dat is inderdaad heel goed nieuws. Waarschijnlijk een kwestie van rustig volhouden, misschien heb je nog wat aan de tips die ik boven geplaatst heb in overleg met andere fokkers van amerikaanse site.. In ieder geval fijn dat het de goede kant op gaat, nu nog even volhouden!!
Oeh dat is al een vooruitgang, ik duim nog even flink door! Wat zou het heerlijk zijn als ze dadelijk een paar maandjes mama mag zijn en het kleintje ook lekker een mama mag hebben
Zou het dan toch allemaal goedkomen? Dat zou wel heel gaaf zijn...
Overigens denk ik er hetzelfde over als Sterre, het drinken even forceren. Ik geloof niet dat handvoeding daarna meer problemen op zal leveren als de eerste keer.
Dat is al (heel voorzichtig) goed nieuws *krijgt lamme duimen van het duimen Zou zo mooi zijn voor Friesje als ze toch nog een tijd een veulen om zich heen heeft!!
Ik duim er ook voor dat alles goed gaat met de aanvaarding van het veulentje. Het zou idd erg mooi zijn mocht Friesje toch nog een paar maanden dit veulentje kunnen bemoederen .
was een lief veulentje,wel heel ondeugend...deed bokken naar de baas..en dat mag niet
hoe hij heet weet ik niet meer ,was wel een mooie naam...maar daar ga ik nog wel achter komen...
ik denk dat het pas volgende week word dat ik weer langsga,als alles goed gaat,mijn vriend werkt nog ver weg,en die is de hele week weg,en dan ben ik hier helemaal alleen,dus het is wel leuk om met hem te gaan,hij moest alleen deze week ook nog tot vandaag werken(wegens overlijden van yara is hij maandag naar huis gekomen,dus hij moest een dag langer doorwerken),dus dit weekend zou erg krap worden,maar wie weet...
overigens net gebeurde weer zoiets raars,gister is sjors bij yip weggegaan(haar stal maatje),en die 2 liepen altijd samen in de bak,dus vandaag moest yip alleen naar buiten(is tijdelijk voor de mensen die zich ongerust zouden maken),ze rent naar buiten,rent de bak in,deze ook weer uit,rent door mijn "kruiwagen afzetting",die er staat zodat ze er eigenlijk niet doorheen kan rennen,over de mesthoop zo naar het grafje van yara....
ze stond er wijdbeens voor,te snuiven,ik heb haar daar weggejaagd,omdat als ze erop gaat staan,staat ze met 1 poot in het grafje,is ook niet echt alles...maar zo vreemd...precies 1 rechte lijn daarnaartoe...