Ze worden allemaal al echt paard, super leuk om te zien
Odin wordt ook al een hele man. Gisteren voor het eerst bitje in gehad om even het hoofdstel te passen. Die kan nu mooi weer een paar maanden de kast in
Gichke, die van mij werd ook wat mollig.. Maar opeens besloot ze weer een groeispurt te hebben en valt ze direct weer in. Al blijft die buik wel een beetje bij haar.
Diertjec, haha die laatste foto. Samen ff het hek mollen
Hier groeit mijn bijna 2 jarige toch nog wel wat door. Hoop toch wel dat er nog 10 centimeter bijkomen hoor. Verder is ze erg goed te pas, ligt lekker in de paddock vaak (en in de modder, het varkentje!) En speelt veel met mijn 1 jarige. Ik poets haar zo'n 1x per week/ per 2 weken en dat doet ze allemaal erg braaf.
Gefeliciteerd Vulina met zowel de aankoop van het paard als met het goedkeuren van de Zirocco.
Mooi om te zien hoe lekker ze groeit Lotte_Wessel!
Mijn (b)engel zit momenteel in de 'alle regels die ik ooit kende ben ik vergeten' fase. Gelukkig gaat het wel weer over met tijd en consequent zijn...
alicelover
Geplaatst: 18-03-21 02:03
Ode heeft een halfbroertje van For Ferrero!
Ode zelf deze week:
MariekeS_
Geplaatst: 18-03-21 10:38
Gefeliciteerd Vulina! Mooie berichten. Röntgen vind ik ook al spannend...dat is toch een bepalend moment voor de toekomst.
En alicelover proficiat, zag hem al op FB voorbij komen, die bles is niet te missen, gaaf! Ode ontwikkelt ook mooi zo te zien.
Lotte_wessel herkenbaar die groeifases
Diertjec zo Odin is inderdaad ook al een heel paard aan het worden. Bijzonder dat hij zo opgeknapt is zeg, dat spelen is een geweldig gezicht.
Met Troy gaat het ook goed in de opfok. Ze zijn deze winter met de oudere jongens samengevoegd en hij doet het daar goed. Speels met z'n maten en aanhankelijk en beleefd naar mensen, veel zin om met hem aan de gang te gaan.
Abby_Snow
Geplaatst: 18-03-21 10:42
Leuke foto's allemaal!!
ElineSK, heel herkenbaar, die van mij zit op dit moment ook in een brutale fase, gelukkig komt het wel weer goed
Wat worden ze allemaal al groot! Ik al binnenkort ook weer eens foto's van die van mij maken. Die wordt ook al meer paard met de dag.
ElinaSK
Geplaatst: 25-03-21 20:01
Ze kan al goed schooien
En halsters af doen
Escada
Geplaatst: 28-03-21 09:03
Leuk om ze allemaal te zien opgroeien Valoroso is alweer 2 jaar geworden. Nog 1 seizoen op de wei en dan komt hij naar stal. Helaas door een Rhino uitbraak mag ik hem al 3 maanden niet zien We hebben besloten hem volgend jaar naar de Apto keuring te brengen in de hoop dat hij word goedgekeurd
Die zien er goed uit Vulina! ook steeds meer volwassen zeg.
Nog een maand (en een week) en dan is de mijne ook alweer 2! Wat gaat dat snel! Ze groeit alleen nog niet zo flink door maar hopelijk met voorjaar/ zomers weer gaat het zo een stukje sneller.
Paint_Lover
Geplaatst: 04-04-21 09:40
Gister Frosty maar weer eens vereerd met n bezoekje
Zo lag ze bij aankomst:
Net voordat madam dacht: ik zal eens opstaan (nadat ik zeker 10min heerlijk geknuffeld had)
Daarna heerlijk getut en geborsteld want mevrouw is nog volop in de rui...
En dan is ze zo:
Bij het zien van deze foto moest ik wel serieus even heel hard slikken, man wat heeft ze veel van Jill meegekregen zeg... dezelfde expressieve oogopslag en dan die gruwelijk brede kaak
Verder heeft ze kennis gemaakt met de meetlat
Uhm baas... moet het vrouwtje nou weer vanalles gaan lopen uitvreten (waardoor mn 2 kwpn vriendinnen met hele grote balogen staan te kijken) terwijl ze weet dat ik gewoonweg BOMproof ben en sowieso nergens van op of om kijk?!
Ze is: Op bijna 23 maanden....
Ben ik wel blij mee! Jill was 1.45m en Arany is 1.48m dus denk wel dat Frosty n mooi maatje word
Halster had ze om omdat ze die ochtend naar de smid was geweest en in de middag kreeg ze nog een wormkuur Maar dat turquoise staat haar zo goed
Ik ben turquoise fan en heb Jill daarin geshowed en weet nu dus ook dat Frosty daar ooit ook in geshowed zal gaan worden want zo'n mooi fel kleurtje staat dr echt wel