Toevallig werd mijn aandacht getrokken naar een topic over homozygoot bonte hengsten, waarin ik zag dat Silly had gereageerd. Opeens vroeg ik mij af hoe het met haar bonte ging en zo kwam ik hier terecht. Heel in het begin heb ik volgens mij wel eens iets gepost, maar het afgelopen uur ben ik alleen maar bezig geweest met 27 pagina's bijlezen.
Veel veulens herken ik nog uit het DBT of van de facebookpagina van Ellis. Sommigen zijn echt prachtig aan het uitgroeien, wauw wat een schitterende veulens/bijna jaarlingen zitten erbij!!!!!
Het laatste wat mij bij is gebleven is weer de verkoop van Pebbles. Ik hoop dat je op de hoogte wordt gehouden waar ze naartoe wordt verkocht, zodat je nog eens contact kunt houden. Ze ziet er wel goed uit!
Hier is Carlijn inmiddels ook aardig gegroeid. Vorige week hebben we Dunja en Carlijn weer gemeten en Carlijn is nu de 1.50m ruim over, die gaat dus haar halfzus zeker achterna. Het karakter is nog steeds om op te eten, als ze dat al niet met mij doet. Het is een enorme knuffelkont
Geen recente foto's van Carlijn, ik zal ze aankomende week eens maken.
Igniss, gewoon even bellen en aangeven dat je veulen naar de opfok gaat. Meestal zetten ze er dan wel vaart achter. Is Pandora ondertussen al verkocht, ik zag haar laatst voorbij komen in een verkoopadvertentie.
Wat betreft enten, ik heb het gedaan kort voordat ik Carlijn ging spenen, want stress en spenen werkt niet tegelijk. De eerste enting heeft ze toen gehad en de herhaling zo'n 5 weken later. Toen Dunja destijds naar de opfok ging is de eerste enting ook thuis gedaan en de tweede enting kreeg ze in de opfok. Ook is Dunja toen geënt tegen droes, waarvan de herhaling ook in de opfok.