Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLianneZorro schreef:Waarom nutteloze posts? Bedoel je daarmee dat van school?
Want wat iedereen nu plaatst lijkt me gewoon puur intresse. En daar lijkt me niks mis mee? Daar is het topic toch voor.
Sok schreef:xLianneZorro schreef:Waarom nutteloze posts? Bedoel je daarmee dat van school?
Want wat iedereen nu plaatst lijkt me gewoon puur intresse. En daar lijkt me niks mis mee? Daar is het topic toch voor.
Nee, daarmee bedoel ik; EN EN EN? Is het er al? Hallo ts, waar ben je? Laat eens wat weten?
Dat zijn oneliners en die zijn niet toegestaan op bokt
Interesse a la, maar dit topic staat vol met dit soort reacties, waardoor het overzicht compleet weg is.
pradadaan schreef:renskesanne schreef:dat is bij elk topic eigenlijk over het algemeen wel bij kraamstal
inderdaad!
wat is er mis mee dat iedereen interesse heeft? daar zijn deze topics toch voor??
[***] schreef:Tsja elk kraamstaltopic staat inderdaad vol met dit soort reacties, kijk maar eens naar het Whisper x Patrick topic, die hadden geloof ik al 40 pagina's voordat er iets geboren was :p
(En waar staat dat TeMmen nou eigenlijk voor? :p)
aikon schreef:Dus omdat jij, Sok, door de bomen het bos niet meer ziet moet je dat bij een Mod melden? Iedereen is zeer ongeduldig naar de geboorte. Mag toch? Hoezo niet overzichtelijk? Merk daar niks van. 'T is gezellig
Kan je ook temmen in het topic over dat konik veulen dat geboren is. Heel veel oneliners