Wauw! wat een mooie mamma buik. Maar euh... Arya die buik hebben we nu écht wel gezien, je bent er met recht trots op, wij zijn er ook blij mee natuurlijk, maar zien onderdehand wel écht uit naar de inhoud van die buik! (Please? - al is het maar voor de nachtrust van je vrouwtje én jezelf Arya...)
Wilde net schrijven oh Draaakje heeft zich nog niet gemeld vanochtend (ik weet dat ze er meestal 's ochtends vroeg even is) maar zat er even overheen te kijken . Nou Maartje, ik hoop dat jullie het nog even volhouden hoor.... Ik denk aan jullie
Schommel, schommel Je ziet de buik echt van links naar rechts bewegen
justdiesel
Geplaatst: 28-05-13 19:37
Misschien zie ik het verkeerd maar loopt ze nou zo stijf met haar achterbenen? Lekker buikje heeft ze hoor, maar wil nu onderhand toch wel het veulen zien
Ja, ze heeft heel erg last van de banden die al een tijdje enorm slap zijn. Het is echt drilpudding. Sneu he... Maar het is wel gezond om een klein rondje te wandelen, ze vind het ook nog steeds erg leuk om mee te gaan. Ze mag zo langzaam lopen als ze zelf wil, maar stapt het liefst lekker door.
justdiesel
Geplaatst: 28-05-13 19:51
Ja is wel sneu ja...... Maar ja als wij vrouwen zwanger zijn waggelen we ook Fijn dat ze het leuk vind om nog mee te gaan, ze ziet er ook super vrolijk uit zo.