Gefeliciteerd met het veulen!!! Leuk leuk!! Hoop dat alles goed gaat en geniet ervan!!!
Maydine
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-13 15:57
Zo, daar was ik weer. Sun is vanmiddag om 13.15u heerlijk in het zonnetje, in de wei bevallen van een prachtige zoon. Hij is perlino of cremello van kleur en heeft echt mega lange benen en een heel sjiek koppie! Het is een lekker wakker, brutaal kereltje en Sun is heeeeel erg gek met hem, helemaal verliefd. Melkbar is inmiddels gevonden, nu de darmpek nog maar meneertje is ontzettend moe en valt al staand in slaap. Even in de gaten houden dus.
Sappos schreef:
Ik zwéééér het van niet. Het was wat...1% kans op een cremello?
Hahaha de kleurenkansen waren als volgt: 21,97% Zilver valk 21,97% Valk 10,99% Zilver perlino 10,99% Zilverbruin 10,99% Perlino 10,99% Bruin 3,13% Palomino 1,56% Cremello 1,56% Vos 1,46% Smoky black 1,46% Zilver smoky black En dan nog 0,73% kans op smoky cream, zilver smoky cream, zilverappel en zwart.
Ik heb geen idee of het een cremello of perlino is, iemand enig idee hoe je dat zou kunnen zien? Hij is echt heel erg wit/creme, roze randen om zijn fel blauwe ogen. Kan je eigenlijk zilver zien op perlino/cremello qua manen? Zilverachtig? Oordeel zelf maar trouwens, hier een klein voorproefje ff snel van mijn mobiel:
Ik heb tijdens en na de bevalling mega veel fotos gemaakt met mijn camera maar mijn computer werkt niet mee en krijg ze er nu niet op.. Heb geen zin om binnen te blijven nu. Melkbar is gevonden door meneer maar Sun vind het nog niet zo fijn dus moet haar steeds ff vasthouden. Ook moet de darmpek er nog afkomen dus nog even geduld en in de gaten houden dus.. Vanavond zal ik de andere foto's plaatsen en de naam wordt nog aan gewerkt!
Wat fijn dat het een goede bevalling is geweest! Gefeliciteerd met dit mannetje! Op deze foto's is het lastig oordelen misschien wat de kleur is... Maar je had meer percentage kans op een perlino... Mijn gevoel zegt perlino...
Gefeliciteerd!!! Het verschil tussen perlino cremello en smokey cream is eigenlijk niet te zien, gewoon even testen, zilver zal je er ook niet op zien Fijn dat het er gezond en wel is!!!
Ha! Hij is er, wat lekker zo overdag! Prachtig hoor! En wat een stelten!!! Draak heeft zijn stelten goed doorgegeven! Gefeliciteerd hoor, genieten nu maar!