ik dacht als ik hem op pauze zet en morgen om 8.30 weer verder kijk na mijn werk komt toch de rest erachteraan ..he jammer nou ik kijk tot 23.00 daarna moet ik echt gaan slapen ..
Equinovum
Geplaatst: 22-04-13 22:41
miranda1967 schreef:
kan ik eigenlijk terugkijken al sik het morgenochtend gemist heb of moet ik hem dan op pauze zetten nu ?
wordt opgenomen
we zouden vanavond de bevalling van Daisy editen maar er komt even een bevalling tussendoor maar morgen of woensdag zijn ze beide terug te zien op onze facebook pagina en de Eigenaren kunnen er hier een topic van maken
oke ik ga slapen ,ik wens roosje en quibje en floor een fijne en vooral snelle bevalling met een prachtig veulentje ! ,en als ze het na 24.00 heeft cynthia van daisy de gok weer terug gewonnen ..
Leuk dat het opgenomen wordt! Ik denk namelijk dat ik het ga missen Moest nu maar eens gaan slapen.
Iedereen een fijne nacht en zet hem op Roos!
testebeest
Geplaatst: 22-04-13 23:25
Eigenlijk moet ik gaan slapen, mijn kleine meid slaapt eindelijk. Voor ze straks weer wakker word.Maar wil het niet missen Elke keer denk ik ach gebeurd nog niet en dan gaat ze weer rondje lopen kijken staart optillen. Zal ik verstandig zijn Wacht nog 10 min als er dan nog niets gebeurd ga ik echt slapen