had je nummer nie meer dus kon je ook nie bellen/smsen
Gem
Geplaatst: 28-01-12 23:54
Gefeliciteerd Marije! Ben ook even 20 minuten bij de kinders op de bank gaan zitten..... en bedankt Isis ! Dat witte vlekje op de hals doet me denken aan een eerder veulen van jou . Die (bijna) pikzwart was, maar toch genetisch bont. Ben de naam kwijt..
Gefeliciteerd Marije! Ben ook even 20 minuten bij de kinders op de bank gaan zitten..... en bedankt Isis ! Dat witte vlekje op de hals doet me denken aan een eerder veulen van jou . Die (bijna) pikzwart was, maar toch genetisch bont. Ben de naam kwijt..
Joker?
Gem
Geplaatst: 28-01-12 23:58
Zou kunnen.... Marije weet vast wel wie ik bedoel.
Kirrietje
Geplaatst: 28-01-12 23:58
jahoor k heb het ook gemist k zit het alde hele tijd stilletjes te volgen en dan ga ik even boven kijken en 3 kwartier later zie ik dat ze is bevallen *zucht*
Bedankt allemaal voor de felicitaties! Het is een mooi hengstje, precies waar ik op hoopte En een lekker vlot type ook, hij is blij dat ie nu eindelijk z'n beentjes kan uitproberen en als een echte vent is ie niet weg te slaan bij de bar. Isis is nu vooral bezig om de lege ruimte in haar buik op te vullen met hooi, ze heeft nog wel wat krampen maar niet extreem door de pijnstilling.