zo ook weer thuis...pfff dat was idd een zware bevalling! toen ik aan kwam was het veulen er tot aan de borst uit maar kwam niet verder. maris was moe en had het zweet op het voorhoofd staan en was helemaal buiten adem dus heb d'r overgenomen. veulen probeerde al wel adem te halen maar met de ribben nog in mama gaat dat niet dus moest wel wat verder trekken, in ieder geval totdat de ribbetjes vrij waren. xandy perste op dat moment niet echt meer, die zal al wel erg moe zijn geweest. heb foto's met mobiel gemaakt, ga ff kijken of ik ze erop krijg!
Gefeliciteerd Mariska! Wat een knap mannetje! Sterkte voor de mams !
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-11 00:04
Heb veearts gebeld deze komt eraan toch even wat geven voor de pijn. Merrie blijft maar liggen en rollen draaien is heel onrustig
sandra3235
Geplaatst: 02-04-11 00:07
Mariska80 schreef:
Heb veearts gebeld deze komt eraan toch even wat geven voor de pijn. Merrie blijft maar liggen en rollen draaien is heel onrustig
haha ik had je net pb gestuurd,had ik ook gedaan
dikke knuf van ons,...zit je ook nog te stuiteren? ik heb zo hard mijn kaken geklemd dat de hechtingen los zitten
probabeest
Geplaatst: 02-04-11 00:09
Verstandig en ook fijner voor de merrie! Als Xandy wat rustiger word krijgt de kleine man ook wat meer kans om te drinken. Vraag anders aan Jan of je niet wat extra van dat spul mag hebben, heb je gelijk wat in huis voor eventuele andere merrie 's.
Edit, hihi ik wilde net al bellen.....3 zielen 1 gedachte. O san, hechting los, oeps en auw?
sandra3235
Geplaatst: 02-04-11 00:16
toch een hechte soort familie
Happinez
Geplaatst: 02-04-11 00:19
Ahh Gut ! Ziet er goed uit hoor maris , ben nieuwschierig naar betere foto's Hopelijk knapt je dametje ook snel op !