YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Eindelijk met een gerust hart naar je wedstrijd!! Moe maar voldaan Van harte Jaap en Ingrid en ik kom snel aan
(ben ik toch weer een kwartier tevroeg naar bed gegaan.... )
__nina
Geplaatst: 27-03-10 11:35
Gefeliciteerd met het veulen En ik heb het weer gemist
Valliej15
Geplaatst: 27-03-10 11:39
aaaah heb ik het net gemist die beelden maar super gaaf zeg !!!!! van harte
birdybirdy
Geplaatst: 27-03-10 12:25
Ik vond het ook te gek om mee te maken! Echt waar! En die blauwe muisjes van de week waren dus wel al goed gegokt, hihi TS bedankt voor deze belevenis en heel veel succes met de wedsrijd! Die zul je wel op een licht blauwe wolk rijden, haha!
Ook van mij kant heel erg bedankt dat we mochten meekijken. Het was een fantastische ervaring. En nogmaals gefeliciteerd!
cocao
Geplaatst: 27-03-10 14:56
Wat een belevenis was dat vannacht!! Bedankt dat je me gebeld hebt en dat ik mocht filmen. Hopelijk staat alles er goed op. Ik ben net op kraamvisite geweest en het gaat super met moeder en zoon. Wat is ie mooi!!! De natuur is toch zo wonderlijk, dat een merrie precies weet wat ze moet doen!!! En nu nog een beetje goed scoren vandaag, dan kan de dag helemaal niet meer stuk
Heel erg gefeliciteerd met jullie mooie hengstje.. Beetje jammer dat ik er nou juist vannacht niet bij was.. Had het graag willen zien, helaas.
Succes op je wedstrijden dit weekend. Liefs
knooopje
Geplaatst: 27-03-10 17:28
hij is echt een plaatje!!!! ik had mijn laptop aangelaten en op mijn nachtkasje gezet,zo kon ik mooi mee kijken...... natuurlijk in slaap gevallen!en de laptop gaat na een uur vanzelf uit! dus ik werd wakker rond 5 uur en zie druk snel op een toets zodat de pc weer aan ging! zie ik de merrie liggen languit!dus ik denk yeah!wat een timing!!! het gaat beginnen!geef mijn vriend een elleboog van hey kijk het gaat gebeuren! dus ik zit gespannen te kijken zie ik ineens een klein veulentje voorbij strompelen.....die was dus even buiten beeld haha! hij was allang geboren! wat een knappert! nogmaals gefeliciteerd!
Ben weer thuisuit Oirschot. De vermoeidheid was duidelijk te merken in mijn prestaties,maar ben toch heel tevreden met mijn 9e plek in de rookie en 7e bij de Limited non-pro. Veullen is nog steeds even schattig en nu is het echt tijd voor een naam: Shiny Cat A Logue, roepnaam Shiney...kan ook niet anders met die mooie S op zijn voorhoofd... Door alle meelevende bokkers is de website nu overbelast en ligt er uit,maar vanaf 1 april wordt alles weer geupdate met heel veel foto's!
Jos
Geplaatst: 27-03-10 19:56
ja... ik dacht al die S te zien. heel apart. een kleinkind van Shining Spark met een S op het voorhoofd en gefeliciteerd met je plaatsingen. we zagen het net op western today, helemaal niet slecht na zo'n nacht.
Laatst bijgewerkt door Jos op 27-03-10 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt
DinkieToy
Geplaatst: 27-03-10 19:57
Heee.. wat goed zeg! Heb je niet verkeerd gedaan! Kan me voorstellen dat je erg moe was! Dus kun je zeker tevreden mee zijn Hihi dat die website er uit ligt verbaasd me niks Vind het echt een ontzettend mooi veulen! Wauwie! Nogmaals proficiat meid!
Toekie
Geplaatst: 27-03-10 20:03
Hele nette plaatsingen hoor, gefeliciteerd!!
Ik vind alleen zijn naam niet zo. Maar wie ben ik. Het gaat om jullie!! Ben heel benieuwd naar de eerste foto's van een droge Shiney!
Er staat nog niets vast he...ga maar aan de denktank staan...ik sta open voor alternatieven.......In ieder geval iets met shining/shiny ( geen sparkle o.i.d.) en het liefst iets met cat erin.....kom maar op met namen...
farmershill
Geplaatst: 27-03-10 20:43
gefeliciteerd met je prachtige mannetje.
Toekie
Geplaatst: 27-03-10 20:50
Haha Ingrid, ik zal er nog eens voor gaan zitten. Maar nogmaals; jullie moeten het natuurlijk mooi vinden! Wat ik vind boeit eigenlijk niet. Groot gelijk dat je Shiny er in wil, daar kun je niet omheen.
Rust lekker uit vannacht (klok gaat vooruit dus uurtje korter ) en succes morgen in Oirschot!
birdybirdy
Geplaatst: 27-03-10 21:13
Shiny Midnight Cat Shiny Cat Eye Shiny Cat's Star Cat's Shining Star