Sanet schreef:Leuk om de verschillen zo te zien met een deel van de tweejarigen nog in de opfok en een ander deel wat al een beetje voorbereid wordt op hun volwassen leven straks.
Mijn knappe 2 jarige dame zit daar een beetje tussenin, zij neemt sinds een paar weken de zeer serieuze rol van grote zus op zich en dat is ook prachtig om te zien. Zo brengt ze haar kleine (soms wat brutale/opdringerige) broertje ook wat dingen bij. Is echt leuk om te zien, de twee zijn vaak samen op pad en dan staat moeders mooi te eten. Gister zag ik haar ook echt voor het eerst “oppassen”, dus veulen lag te slapen en zij stond op rust erbij. Moeders mooi eind verderop aan het grazen.
[ [url=m/bMzY9g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een beetje klieren mag, teveel niet, dan wordt hij gecorrigeerd
[ [url=m/QRZnXq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Samen takjes uit elkaar trekken is erg leuk.
Ik heb stiekem ook al naar hoofdstellen zitten kijken en ben een spaarpotje begonnen voor een nieuw zadel, mijn beide volwassen dames zijn vrij breed, denk niet dat deze gelijk daarin past al.
Wat super leuk!! Zal voor de moeder van t veulen ook een verademing zijn haha!
Caresse07 schreef:Inderdaad veel verschil tussen de 2 jarigen en wat ze al wel of niet doen.
Maar ook al veel verschil in hoe ze eruit zien, de een al veel meer volwassen en "af" waar de ander nog echt een puppy is.
Helemaal mee eens!
Cartier is al vrij volwassen, maar ook dat moet ik niet onderschatten. Het koppie is echt nog 2.
Ze is van 20-3, dus in dat opzicht wel lekker vroeg 
Hier ook het bekende spaarpotje hoor! Al sprokkel ik sinds ze 2 is wel steeds wat meer bij elkaar.
Heb een spring en dressuurzadel op de kop getikt, en beide zijn aanpasbaar. Daar wel over nagedacht.
Naja hoofdstel kwam ik toevallig tegen, longeersingel idem dito.
Ik maak er ook wel een sport van. Om (zo goed als) nieuwe spullen voor weinig aan te kunnen schaffen.