de schaarWaarom heb je haar niet opgegeven voor de veulenverkiezing?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan is het geen hanenkam maar een slachtveld haha. Eerst eens kijken of ze de aanleg heeft om een flinke bos haar te kweken 
en genoeg andere leuke veulens die meedoen. Ik stem altijd wel mee.
Zelfs zonder de naamgenoot-band had hij hem verdiend, tof dier is het (en tja, mooi rood met lekker veel wit
)! Maar om dan op een andere Déjà Vu te stemmen maakte het nog een beetje leuker haha.
de zwarte borstel lag nog niet zo netjes op de foto dus die werd ook nog even opgepakt en weggeslingerd
dus meestal rommelt ze lekker in haar eigen domein. Overdag maakt ze soms wel wat drama als we een blokje om gaan met Kirs, maar ook dat is goed te doen.
.
wordt een beetje te letterlijk genomen). Wonder boven wonder was er alleen schade aan de draad en handgrepen en niet aan Vu zelf. Wel had ze natuurlijk een flinke optater stroom gehad. Waardoor ze er vervolgens even niet uit durfde. Gelukkig altijd toezicht van de handige stalbaas, dus die had er al op toegezien dat alles weer ok was.
)
. Ik stond ondertussen ook een Kirsten weg te houden die nog wel zin had in een 2e portie, dus het is aan te raden om het geluid uit te zetten.
)
) Dus ik laat 't maar... geen banaan dus blijkbaar. Heeft hij niet nodig/vindt hij vies/vindt hij raar aanvoelen. Er zal wat mee zijn. En da's dan geen veulenkorrel maar gewoon banaan. Maar ik vind wel: als ze zo duidelijk aangeven als op dit filmpje dat ze 't niet blieven dan wil het blijkbaar echt niet.
).
)

).
de bovenkamer is officieel gefrituurd nu denk ik haha
Klik, dat ging over de stroom trauma van jouw Vos! Ik ben weer bij haha.