Doordat Djune er bij is gekomen, was het gevoel om een huis te vinden waar de paardjes mee konden, groter. Anders is het houden van 2 pony's op pension financieel wel moeilijker. Nu kan Djune dus gewoon lekker blijven en opgroeien bij haar mama! (wel zal ze vriendelijk gespeend worden, als dit lukt)
Wat een enorm leuk ding! Zowel mama als baby zijn echt prachtig
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-14 20:44
xAlice schreef:
Djune is oprecht één van de mooiste veulens die ik ooit gezien heb. Leuk verrassingpakketje hoor
Haha, hoe lief! Ik vind ze ook echt prachtig!!
Ik denk trouwens dat Djune later echt een krachtpatsertje wordt. Ik denk wel dat Elina dat doorgeeft. Want haar vorig veulen, dat nu zadelmak etc is, heeft ook zo'n korte gespierde bouw.
Vorig veulen is ook een prachtig dier geworden, mooi! En wat een leuke nieuwe woning, droom van iedere bokker hier
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-14 18:49
Een grote stap voor Djuneke vandaag
Vandaag zijn we voor het eerst op de baan gaan wandelen.. Ik heb er vannacht echt wakker over gelegen en getwijfeld of het wel zo verstandig was. Ze kent opzich nog geen verkeer zoals auto's fietsers etc.
Maar ze heeft zich echt voorbeeldig gedragen. Ze liep heel de tijd op kop en schrok, buiten van echt voorbij racende auto's, van niets. jammer genoeg zijn we geen fietsers tegen gekomen. Wel was er een tractor bezig op een weide naast de straat en dat vond ze best prima...
Er zijn zo van die poowns waarvan je denkt .. mmmm, bestaat die écht niet in groter formaat ? Wel, deze is er zo ééntje Een duplicaatje van rond 1.60m is al voldoende Dat wordt nog een knap duo..Djune met haar halfbroertje/zusje
Wat leuk dat velen waarvan ik weet dat ze Djune echt gevolgd hebben, op haar gestemd hebben! En natuurlijk ook bij de mensen die haar gewoon leuk vinden!
Jolien87
Geplaatst: 02-11-14 21:53
Wauw de stemmen voor Djune vliegen om je oren zeg. En wat fijn dat ze het zo goed heeft gedaan buiten.
Ja, nooit gedacht!!! ik schrik er wel van.. Je vindt je eigen veulen altijd leuk, je zou maar een raar baasje zijn moest dat niet zo zijn maar vind er nog vele leuke veulens tussen, dus...