Haflingers online, staar de blondjes er mee uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Blanket

Re: Haflingers online, staar de blondjes er mee uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:39

Aghjoh, als het bliksemt zijn er ook flitsen en daar gaan ze ook niet dood van. Typisch bokt weer. :+ Gefeliciteerd met de knappe man! Ben benieuwd baar zijn naam. :D

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:40

ElizeVdS schreef:
Gewoon lekker net zoveel foto's maken als je zelf wilt. Pech voor de mensen die het 'storend' vinden, die hebben gewoon geen inlevingsvermogen, tuurlijk wil je plaatjes schieten en dat is je goed recht.

Mijn opmerking hier eerder was er ook op gericht dat die discussie allereerst niet zinvol is aangezien je er niet was en sowieso niet openbaar gevoerd dient te worden (maar eigenlijk gewoon helemaal niet).

Lekker ene oor in andere oor uit laten gaan, je hebt een hele leuke knappe man erbij, lekker van genieten en laat bokt maar blaten!

Idd ene oor in en andere oor weer uit

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:42

Zoals ik al zei, aan de merrie denken staat voorop! Even de camera neer en d'r helpen, en ik snap het volkomen dat je het vast wilt leggen en dat is inderdaad je goed recht, ik zou het zelf ook doen mocht ik een keer in zo'n situatie zitten, dat is toch prachtig om zo iets voor altijd te hebben.. Gewoon lekker verder schieten als het eruit is. Wordt het veulen echt niet blind van en Misty net zo min :n

Het leek inderdaad wel vanaf de cam of ze alle aanwezigheid wat veel vond, maar ik begrijp haar gedrag nu volledig nu je zegt dat het veulen niet helemaal goed lag, dat was niet te zien vanaf de cam, alleen dat Misty zich wat raar en onrustig gedroeg. :)
Ik voel me verder niet aangesproken over het 'commentaar', geloof niet dat ik enig kwaad woord over jou of je manier van handelen heb gesproken, alleen uitgesproken dat ze de commotie om zich heen niet prettig leek te vinden zo over de cam te zien en dat is nu opgehelderd voor mij, bedoelde er verder helemaal niks mee namelijk, maar mocht ik je - onbewust dan wel - toch ook beledigd of iets hebben, mijn excuses.

Verder gewoon lekker verder doen hoe je het doet. Je bent zeker goed voor ze, en je hebt een heerlijk ventje daar in de stal liggen, een prachtige merrietje er naast, met beide een prachtige moeder, dus gewoon lekker niks er van aantrekken en genieten van die spruiten!

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 01:17

Ahw hij stond net met zijn voorbeentjes in de waterbak!

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 06:41

Hoi Aniek
Gefeliciteerd met je mooie mannetje! *\o/* Ik ben benieuwd naar de foto's en de naam. :j

sheilaila

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 07:14

Gefeliciteerd! Wat een knappe vent en moeder. gelukkig was je erbij en heb je haar kunnen hhelpen. geniet ervan!

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:04

Faniek, Vanuit hier wil ik mijn excuses aanbieden! Dit was de 1e keer dat ik een bevalling zag en vond het bijzonder! Mijn commentaar had niet gemogen en daarvoor mijn excuses! Ik ben je dankbaar dat je de cam geplaatst heb! Heel erg veel plezier met de knappe man!

En natuurlijk GEFELICITEERD!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 08:36

Van harte!

Glitfaxi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 09:58

Ik ben benieuwd naar droogfoto's en zijn naam!! :)) :D

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 10:14

van harte Faniek,een pittige bevalling zo te lezen!!
Mensen mogen blij zijn dat je er alles aan doet om erbij te zijn en de merrie te helpen indien nodig,en niet doet zoals zovele andere,laat de merrie bij de hengst en laat ze lekker lopen,dan zie je wel 'smorgens als er iets naast loopt. (of als de hele boel dood ligt omdat je er niet eens probeerde bij te zijn..)

Geniet lekker van je nieuwe veulen,en trek je maar niks aan van de rest :(:)

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:17

Hij heeft een hele mooie naam!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 Ik is flieft op Mister M..... en op Noya!!!!!

nina023

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:18

Gefeliciteerd! Wat is hij knap <3
Laat dit moment nou niet verpesten door een aantal bokkers die het weer beter weten, maar geniet er lekker van!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:19

Ik ben zoooo benieuwd naar de naam!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:20

anneschr schreef:
Laat dit moment nou niet verpesten door een aantal bokkers die het weer beter weten, maar geniet er lekker van!

Niemand probeert haar 'moment te verpesten hoor', wij proberen toch ook alleen maar te helpen. :?
Ik vind een cameraflits namelijk niet te vergelijken met bliksem en ik vroeg me af waarom het meteen 40 foto's moeten zijn in plaats van 2. Ook ik vind het hartstikke fijn dat het veulen veilig en gezond ter wereld is gekomen (wat wellicht niet was gebeurd als zij er niet bij waren) en het is een heel leuk en schattig mannetje, dat betwist niemand. Er werd gewoon even getwijfeld aan de hoeveelheid (flits)foto's, daar lijkt me niets mis mee. Iedereen hier denkt in het belang van dat veulen hoor, niet om TS te zieken ofzo.

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:25

Saskiaatje schreef:
anneschr schreef:

Niemand probeert haar 'moment te verpesten hoor', wij proberen toch ook alleen maar te helpen. :?
Ik vind een cameraflits namelijk niet te vergelijken met bliksem en ik vroeg me af waarom het meteen 40 foto's moeten zijn in plaats van 2. Ook ik vind het hartstikke fijn dat het veulen veilig en gezond ter wereld is gekomen (wat wellicht niet was gebeurd als zij er niet bij waren) en het is een heel leuk en schattig mannetje, dat betwist niemand. Er werd gewoon even getwijfeld aan de hoeveelheid (flits)foto's, daar lijkt me niets mis mee. Iedereen hier denkt in het belang van dat veulen hoor, niet om TS te zieken ofzo.

Maak je niet zo druk...
Iedereen die erbij is tijdens zo,n bevalling maken veel foto,s IK OOK..
Nou mijn veulens hebben er niets van over gehouden..
En daarbij kunnen pas geboren veulens nog niet heel veel zien..

Dus hou is op over een flits wat doe jij dan als het onweert en 20 flitsen krijgt.
Ik snap niet dat je je daar zo druk over maakt.

Aniek wat is hij knap gefeliciteerd..

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:27

Ik maak me helemaal niet druk, ik probeer slechts iets toe te lichten om te voorkomen dat TS zich zo aangevallen voelt, ik probeer namelijk alleen maar te helpen.

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:29

Misschien is het verstandiger om er gewoon helemaal over op te houden. niet meer op elkaar reageren over flitsen en andere dingen die te zien waren op de cam... en gewoon lekker verder blijven gaan kletsen over de mooie man en de mooie meiden

thyra89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 12:36

Ahhh! Wat schattig! Het kleine mannetje stond net te drinken! *smelt* <3

chantalhaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 14:29

Ontzettend gefeliciteerd! En ontzettend bedankt dat we dit hebben mogen zien dankzij jou!!! Ik had het nog nooit gezien maar vond het helemaal tegek!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 15:41

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 17:07

Excuses voor mijn comentaar, wil niet dat je je er zo raar over voelt :) Voor ons leek het dat wanneer er iemand kwam ze weer ging staan namenlijk. Maar goed, wat een groot veulen zeg!! Jeetje.. Wel een mooie lichte kleur trouwens! Isie al gereserveerd? haha.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 17:14

Leuke naam, en wat issie toch leuk!! <3

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 17:31

Gefeliciteerd!! :D :D *D *D 8-) 8-) *\o/* *\o/* :# :# :)) :)) +:)+ :):) :):)
ook een leuke naam! :D ik ga kijken in het topic ;)

Kimara_00

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 20:56

lekker drinken :9

nina023

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 22:47

ahh wat een mooi halster :)
hij kreeg zowat een hartaanval van het hooi dat even z'n stal in kwam vliegen hihi :P