Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElizeVdS schreef:Gewoon lekker net zoveel foto's maken als je zelf wilt. Pech voor de mensen die het 'storend' vinden, die hebben gewoon geen inlevingsvermogen, tuurlijk wil je plaatjes schieten en dat is je goed recht.
Mijn opmerking hier eerder was er ook op gericht dat die discussie allereerst niet zinvol is aangezien je er niet was en sowieso niet openbaar gevoerd dient te worden (maar eigenlijk gewoon helemaal niet).
Lekker ene oor in andere oor uit laten gaan, je hebt een hele leuke knappe man erbij, lekker van genieten en laat bokt maar blaten!
anneschr schreef:Gefeliciteerd! Wat is hij knap![]()
Laat dit moment nou niet verpesten door een aantal bokkers die het weer beter weten, maar geniet er lekker van!
Saskiaatje schreef:anneschr schreef:Gefeliciteerd! Wat is hij knap![]()
Laat dit moment nou niet verpesten door een aantal bokkers die het weer beter weten, maar geniet er lekker van!
Niemand probeert haar 'moment te verpesten hoor', wij proberen toch ook alleen maar te helpen.
Ik vind een cameraflits namelijk niet te vergelijken met bliksem en ik vroeg me af waarom het meteen 40 foto's moeten zijn in plaats van 2. Ook ik vind het hartstikke fijn dat het veulen veilig en gezond ter wereld is gekomen (wat wellicht niet was gebeurd als zij er niet bij waren) en het is een heel leuk en schattig mannetje, dat betwist niemand. Er werd gewoon even getwijfeld aan de hoeveelheid (flits)foto's, daar lijkt me niets mis mee. Iedereen hier denkt in het belang van dat veulen hoor, niet om TS te zieken ofzo.