Oh ik heb nu al honger, moeten we echt nog wachten??????? Ja op Iris, maar dat wachten duurt zoooooooo lang, vast een gevuld eitje daar heeft niemand erg in toch?????
met zo'n vooraad eten komen we wel verder! maar iris mag toch nog haar veulen uitpoepen! kan ze ook meteen lekker mee eten! hebben we wel een desert?
amber28
Geplaatst: 25-03-12 19:23
* loopt uit grot *
ik kom er vanavond ook gezellig bij zitten en zorg voor marshmallows en ijsjes
*maakt alvast bankjes klaar en zet hout neer *
Laatst bijgewerkt door amber28 op 25-03-12 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt
jojodenlai
Geplaatst: 25-03-12 19:28
kom na een heerlijke maar lange nacht pff wat was het gezellig toch maar even uit de grot. maar helaas nog niet het nieuws waar we op zitten te wachten. Dus vanavond maar weer gezellig in de grot, zal maar ff lekkere hapjes maken, hmm wat zal ik eens gaan maken,
denk denk denk,
maak lekkere gevulde stokbroodjes met een gehakt mengsel en voor onze vegetariërs een stokbroodje zonder vlees.
ik neem dan wel m'n gitaar mee! gaan we gezellig 'iris ga bevallen-liedjes' zingen
marianbv
Geplaatst: 25-03-12 20:10
Heb net heerlij kgegeten maar door al dit krijg ik weer lekkere trek zeg ennog steeds geen veulen he. ALs we nou ook een baaltje hooi en wat vers gras meenemen misschien wil ie er dan uit komen
Nagano
Geplaatst: 25-03-12 20:13
Hannemarie schreef:
Appelmoes_11 schreef:
Ik neem wel een kerkorgel mee!
ik neem dan wel m'n gitaar mee! gaan we gezellig 'iris ga bevallen-liedjes' zingen
nou nou dat gaat dus gezellig worden hoe laat spreken we af ???