Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bassenqua schreef:Babette zoals ik gister al zei geloof ik er niks van dat Zwammie bij Mirte drinkt maar wat Sandra zegt zou ik nog niet eens zo raar vinden, zou ook echt wat voor Zwammie zijn, nu al contact maken met het veulen. Misschien verteld ze wel veel te ruige spelletjes en blijft het veulen daarom lekker bij Mirte zitten
Dat wij met zijn allen "niet meer kunnen wachten" om het veulen dan eindelijk in levende lijve te mogen aanschouwen, dat is een ander verhaal
Menselijke nieuwsgierigheid versus natuurlijke logica
Spannend hoor, die laatste loodjes. Reken je met 11 maanden of 11 maanden en 11 dagen? Ik had ooit begrepen dat dat landelijk gezien het gemiddelde is en moet zeggen dat die van ons zich er vrij aardig aan houden. Net als aan het 'gemiddelde' geboortetijdstip van tussen 12 en 2 uur 's nachts.
Maar wel leuk, want dan heb je het hele verhaal compleet

zou toevallig zijn

332 dagen is precies op vrijdag Condesa, dus ik hoop wel dat ze het vandaag of morgen en anders zaterdag of daarna doet. Zou wel wat zijn als Versace alles op 332 dagen 'aflevert' 

Ik sms je zeker San, als het zover is
Ik heb mijn mannen net voorzien van een bordje eten.
Maar het lijkt erop dat het niet lang meer gaat duren.
Zul je zien dat ze gewoon keurig uitdraagt