sil doet raar! ze trilt en wil slecht eten. af en toe neemt ze met lange tanden een hap gras, en er ligt ook nog heel veel hooi van vannacht. normaal is dat allemaal op... temp is netjes; 37.2 zou ze last hebben van het veulentje? of misschien toch wat koliekerig?
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-11 09:31
niet schrikken het gaat echt hard ineens!!
dag 310
dag 315
dag 317 22:30
dag 318 8:30
laatste 2 zijn wel met flits genomen. dat kan dus iets vertekenen
ik ga zo fem en fleur even verplaatsen, zodat sil vannacht onder de cam kan
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-11 09:39
volgens mij is sil een record aan het verbeteren. de eerste keer (bij mylo) deed ze er 28 dagen over om haar uier te vullen de 2de keer (bij aim) 13 dagen en wat gaat het nu worden?
orige keer wou ze trouwens de middag/avond van te voren ook niet eten....
sandra3235
Geplaatst: 16-05-11 09:50
Zooooooooo Sil zet er de vaart in,dat is een verschil in korte tijd Hier zijn de merries vaak ook hangerig en koliekerig van tevoren,heeft volgens mij met proefdraaien veulen te maken....maar als de da toh komt,kan je altijd even laten kijken he...
vandaag een druk paardendagje gehad. HS geweest, fem+fleur verhuisd, kleine paddock verplaatst(uitloop veulentjes), sil's stal klaar gemaakt, staart gewassen, hoefjes bekapt, alles van 2 dagen uitgemest, spul van de wedstrijd van gisteren opgeruimd (clubkampioen ), met mn vader mee naar les geweest(hij wou graag een keer lessen ). en ja, myles is nu officeel een ruin het is heel goed gegaan, maar hij heeft nog wel last van nabloedingen. net kwam hij naar me toe rennen (zwalk slinger zwalk) en toen kwam er echt een straal bloed uit. DA even gebeld, maar het kon geen kwaad volgens hem. nu is het ook weer gestopt. hij is nu wel heel zielig hoor
sil is nog steeds wat lusteloos. heb dr net op stal gezet en gevoerd. brokjes heeft ze op, maar hooi kijkt ze niet naar om. tietjes staan wel een stuk minder onder spanning
Bassenqua
Geplaatst: 17-05-11 00:51
Wat jammer dat Sil zich niet helemaal lekker voelt, je wilt toch graag dat ze zich plezierig voelen. Ze gaat inderdaad hard nu, ze doet vast een inhaal race met Tamarra en Peaces . Ook opeens spannend bij jou, leuk hoor dat de drie meiden zo gelijk opgaan.