Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) dan is ze de hele nacht zoet met de muesli ertussen uit vissen. En brokjes in de mond stoppen om te wennen aan de smaak heeft ook geen zin, want dat spuugt ze weer uit
. We zullen dus gewoon door moeten zoeken tot we veulenvoer vinden wat ze wel lekker vindt.
Is Kirsten ook zo'n lastige eter of heeft Vu dit helemaal zelf bedacht?
Ook macaroni en andere gekkigheid heb ik daar naar binnen zien gaan. 
). Dus aan de structuur zou het niet moeten liggen. Ze is echter ook niet merkvast, want de merriebrok en basisbrok van Subli vindt ze dus weer vies. Ik kan ook geen specifieke geur ontdekken die het verschil maakt.
. Werd nog net niet uitgelachen doordat ik durfde te zeggen dat ik een kans zag dat ze het niet zou lusten. En moest maar gewoon een grote zak kopen.
wat een leuk veulen heb je

dat klopt wel ja haha
Deed me altijd al zeer zonder gebroken kaak haha mairead schreef:Pas maar op: straks vindt je een brok die ze lekker lijkt te vinden, dus koop je een hele zak daar van en dan besluit ze na een paar weken dat t toch niet lekker is.![]()
Als zelfs mijn Fjord dat trucje kan flikken met haar vitamine koeken, dan kan Vu dat ook!
maar breng haar niet op ideeën! 
. Momenteel voeren (
) we een niet-zeuren-en-gewoon-pavo-eten beleid. Ze eet kleine beetjes met lange tanden, maar het is mooi voer dus we gaan even kijken of ze het kan leren eten.

we zullen je missen.
van punker naar nerdje hihi. Gelukkig is ze stoer genoeg om het een beetje te compenseren. Op foto's van haar hoofd lijken haar oren nu opeens heel groot omdat er geen hogere bos manen meer achter staat. Als ze haar moeder een beetje achterna gaat dan wordt het ook wel een echte naarling, maar bij Kirs is het ook allemaal goed gekomen zullen we maar zeggen
. En stiekem vind ik het ook wel schattig zo'n uit verhouding getrokken bolletje wol.
). Dus we gaan eens kijken of ze open staat voor apporteren haha, vind mijn vriend wel handig om een hulpje te hebben met spullen pakken
Terwijl ze netjes vast stond om gepoetst te worden. 
te wachten tot ik haar even kwam helpen om haar been weer te bevrijden.