jep, ga der nu ook maar niet meer storen anders verstoor ik misschien haar ritueel en moeten we weer een dag wachten
melanie_h schreef:jep, ga der nu ook maar niet meer storen anders verstoor ik misschien haar ritueel en moeten we weer een dag wachten Wat een diva
LhinnOlijf schreef:melanie_h schreef:jep, ga der nu ook maar niet meer storen anders verstoor ik misschien haar ritueel en moeten we weer een dag wachten Wat een diva Heb alleen maar Diva's vraag maar aan Fee en Straw en de rest van de waakfamilie van 2 jaar geleden
Ben ik toch ff blij dat ik in slaap was gevallen en niet mijn laptop had gepakt Wel onwijs balen van je dagje, Mel!
Balen van je dagje uit.Roos is gewoon jaloers, ze had er ook heen gewild.En ze wilt nog steeds haar zwembad.Of jaccuzi is lekker warm
CRos95 schreef:als ik nou onder mn steen vandaan kwam, zou roos dan willem ? Willem?? hahahhahahah Laptop staat klaar voor vanacht naast me bed, Husbie is voor 2 1/2 week naar australie.
iza_viv schreef:Ieeh! spannend, maar ik kan de link niet meer vinden... Kan iemand hier weer plaatsen? euhm.. heb je dat van je os van mij over gekopieerd?