Toch... in vergelijking met gisteravond... toen zat ze redelijk stabiel rond die 50... en nu is ze alweer een poosje hoger. Stabiel op 73 nu. Dat is toch veel hoger als gisteren rond dezelfde tijd. Geleidelijk aan stijgt het dus wel! Door het felle licht kan ik niet zien of die buik tekeer gaat of niet. Of er iets aan de hand is of niet. Maar goed... als de tijd daar is hoop ik dat het veulen gezond is )
Klopt..het stijgt wel, zeker als je het vergelijkt met gisteren. Nee je ziet alleen een felle vlek, is moeilijk te zien of haar buik beweegt. Ze is ook wat instabieler kun je zien, hangt helemaal naar achteren. Oeps gaat wat omhoog weer. Spannend wel nu..!
Hier lag ie er ook even uit. Noor houdt de spanning er goed in. Eet een beetje , BPM is een stukje lager dan een paar uur geleden, en ze lijkt vooralsnog geen aanstalten te maken het veulen eruit te kieperen. Denk dat we nog even geduld moeten hebben.. Ben benieuwd als ik morgen opsta..of er dan wat meer schot in zit, of wie weet , loopt er iets kleins naast te huppelen.
HippoLogic
Geplaatst: 16-10-12 06:26
Mnon1994 schreef:
Zie niks op de cam alleen een klein wit hoekje
Hahaha, hier precies hetzelfde. Ik dacht:"Zit er een doek over de webcam ofzo." Omdat ik alleen een hoekje zie.
Traber
Geplaatst: 16-10-12 07:47
Is er iets aan de hand?Ik heb ook het idee dat de camera afgeschermd is....
In ieder geval succes bij de bevalling! ik ga er maar vanuit dat de doek samen hangt met de bevalling. Ik hoop dat alles goed en vlot verloopt.
EquiPhoto
Geplaatst: 16-10-12 09:18
Femke_Tweety schreef:
Ik hoop dat de doek niets vervelends betekend.
In ieder geval succes bij de bevalling! ik ga er maar vanuit dat de doek samen hangt met de bevalling. Ik hoop dat alles goed en vlot verloopt.
Ik hoop 't ook...
Bijinn
Geplaatst door de TopicStarter: 16-10-12 09:20
Geen doek erover hoor Ik zit gewoon op mijn werk en heb beeld.
Wat mijn nummer betreft: ik wil een aantal vaste kijkers (nachtbrakers) wel mijn nummer geven, maar ik ga het niet online gooien. Ik ben daar wat voorzichtiger in geworden na een aantal vervelende ervaringen. Floor heeft sowieso mijn nummer, mocht het ooit nodig zijn.