Haflingers online, staar de blondjes er mee uit

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:47

Haha, zo te zien wel, mams creeët nog even extra ruimte zelfs!

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:47

MOeders achterste word gewoon aan de kant gemept om bij de bar te komen.. een echt vent.. haha

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:48

Ha ha de merrie tilt gewoon haar been op om het veulen te laten drinken :+

MadelonSunny

Aaaah, hij is zo cute <3 <3

Batlow

Fuuuckk!!!! Weer gemist!!! Wat een schattige <3

Saskiaatje

BoefJMouse schreef:
Haha, Sas. Kom je weer door de bocht?
Achja, het is niet ideaal, maar ze zijn vast heel blij met het veulen..

Leuk om zo gezien te hebben, mijn veulentje stond 5 jaar geleden al droog in de box.

Toen waren er nog geen cams. :D

Ik vind het gewoon raar. Die merrie geeft op alle mogelijke manieren aan dat ze al die drukte niet fijn vindt..

BoefJMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:49

Gelukkig bestaan er muren anders was ie allang omgekukeld!

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:50

Zeg es even , hoe werken die benen nou dan? >;)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:50

Wat een enorme stelten heeft hij, prachtig. Zo mooi om dit te zien <3

En we weten het nu wel met die flits. Alleen heeft het bijzonder weinig zin om daar nu over te kletsen, aangezien Aniek, zoals je kan zien, daar zit. Vraag het haar een keer per PB, als het je echt zo stoort...

Yinthee
Amadeus <3

Re: Haflingers online, staar de blondjes er mee uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:51

WankeldewankelWHOOOPSSSwankel.. :D

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:51

Was net 10 min te laat dus heb deze helaas gemist. Des al niet te min van harte gefeliciteerd met jullie grote vent! :D

BoefJMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:55

Ik ga slapen, nog veel kijkplezier allemaal!
Hij is erg leuk :)

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 23:57

Ik ook, weltrusten!!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 00:14

Allereerst bedankt voor de felicitaties.

Ten tweede vind ik het commentaar vreselijk irritant, als je het niet wil zien kijk dan gewoon niet. Wij hebben Misty al 9 jaar en hebben nog nooit zo'n bevalling mee gemaakt als deze, het veulen had dood kunnen zijn. Normaliter zet Misty vlot door, hoeven we vrijwel niet te helpen en daarna gewoon wijs en druk met het veulen. Dat ze er nu zo lang over deed baarde mij zorgen en terecht. Het veulen is enorm groot, hele bekje zal vol met vruchtwater en kwam uit de neus nadat het er eindelijk uit was. Nooit hebben we met 2 man hoeven helpen, maar dit keer helaas wel. Ze heeft het absoluut niet opgehouden, waarschijnlijk heeft het nog helemaal moeten draaien, buik was totaal anders op punt van bevallen.. daarom worden ze ook zo onrustig van te voren, omdat het op dat moment in positie draait.
En dat geflits? Kom op zeg het is maar 1 keer dat het veulen geboren word, maar 1 keer in zijn leven dat er bij mij geflitst word.. Denk je dat hij daaraan dood gaat? Nee, daar hebben we hem net gered.
Ik ga nu sterk twijfelen of ik uberhaupt ooit nog weer een cam hier zal posten die we hebben. Na 9 veulens is dit de eerste keer dat mensen zo reageren, beetje jammer. Respecteer mijn manier van werken of kijk niet. Want als er iemand diervriendelijk is ben ik het wel... Wij proberen alles op zo'n natuurlijk mogelijke manier te laten verlopen en dat ik daar mijn herinneringen wil hebben in vorm van plaatjes laat mij. Als mensen de bevalling van Nikita hadden gezien wisten ze dat ik er op het laatste moment heen ben gegaan, omdat ik het niet vertrouwde met Misty was ik er eerder. Ik heb geen zin om mijn merrie te verliezen. Dus hoop dat het commentaar is gegeven teruggetrokken kan worden. Blegh ben er even goed ziek van.

Superhafjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:17

Faniek, ten eerste van harte gefeliciteerd!!
Ten tweede ben ik het helemaal met je eens en vind ik het vreselijk jammer dat mensen zo denken te moeten reageren. Zoals ik al opt marestareforum heb gepost: you did a great job!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:18

Het is een heel schattig veulen en leuk om te zien met die webcam, maar ondanks dat het voor jullie vast heel leuk is zo'n bevalling blijf ik erbij dat ik het ontzettend veel (en onnodig) geflits vind. Ieder heeft recht op z'n mening toch? Als jij dan gaat twijfelen aan het eventueel openen van een volgend topic omdat de reacties niet helemaal in je straatje liggen..

Shani_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:21

Lieverd je hebt helemaal gelijk!! Maar dat heb ik hier ook al gezegd.. als het je niet aan staat druk je op kruisje.
Je bent te gast in de stallen van een ander... Wees daar dankbaar voor... Op marestare is het ten strengste verboden om commentaar te leveren... en dat geld hier ook!!!
Je kon duidelijk zien dat Misty het erg zwaar had.. Ook ik ken dit niet van Misty... normaal Pers pers pers plop veulie!! Dit keer was het anders en ook ik hield mijn hart vast!

Ga nu maar lekker genieten van Noya en Mister M.............. En wat een ander vind moet ie helemaal zelf weten... Ik weet hoe jij bent met Dieren... en ik weet dat jij Nooit iets zou doen wat niet zou kunnen!!!
Je bent een TOPPER en je PAPS ook!!!!!!
Laatst bijgewerkt door Shani_1984 op 23-05-12 00:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:22

Onwijs gefeliciteerd met deze knappe man, Faniek! :D

Zonde dat er inderdaad wat commentaar voorbij is gekomen hier in het topic, maar ik denk dat een conclusie gauw getrokken is als je maar de helft kan zien en meemaken van wat er nu eigenlijk gebeurd . Leuk is het iig niet!

Geniet van deze knappe hunk!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 00:22

Zoals je kan lezen in het camtopic:
Citaat:
Wat toch ook even belangrijk is in dit topic: Je moet er rekening mee houden dat wij "te gast" zijn om bij hun in de stallen te mogen kijken. Kritiek geven op hoe en wat op de cams is dus eigenlijk overbodig want iedereen heeft zijn eigen manier. Als je het niet aan kunt zien, wees verstandig en doe de cam uit...

Dat veulen gaat er niet aan dood, dat was het wel geweest als we er niet waren. Dat ik dat moment van alles wil vast leggen hoeft geen discussie over plaats te vinden. Als die ene keer flitsen al zo zielig is, merrie en veulen doen er niet minder om en reageren er niet eens op... dan zijn er nog veel meer dingen zielig. Nogmaals als iemand diervriendelijk is ben ik het wel en als iemand vrijwel nooit flitst bij dieren ben ik het wel, alleen in zo'n donkere stal MOET het wel. En de leuke momenten wil ik gewoon vastleggen en dat is mijn goedrecht.. dat zal wel bijna iedereen doen met een bevalling erbij gezien de vele topics met bevallingsfoto's alleen nu zie je het op een webcam o jee! En als je dat niet wil zien klik je maar mooi op het rode kruisje. Dit is geen topic om daarover te discussiëren, daar mag je verder je eigen topic aan wijden als je dat nodig acht.

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:26

Faniek schreef:
Zoals je kan lezen in het camtopic:
Citaat:
Wat toch ook even belangrijk is in dit topic: Je moet er rekening mee houden dat wij "te gast" zijn om bij hun in de stallen te mogen kijken. Kritiek geven op hoe en wat op de cams is dus eigenlijk overbodig want iedereen heeft zijn eigen manier. Als je het niet aan kunt zien, wees verstandig en doe de cam uit...

Dat veulen gaat er niet aan dood, dat was het wel geweest als we er niet waren. Dat ik dat moment van alles wil vast leggen hoeft geen discussie over plaats te vinden. Als die ene keer flitsen al zo zielig is, merrie en veulen doen er niet minder om en reageren er niet eens op... dan zijn er nog veel meer dingen zielig. Nogmaals als iemand diervriendelijk is ben ik het wel en als iemand vrijwel nooit flitst bij dieren ben ik het wel, alleen in zo'n donkere stal MOET het wel. En de leuke momenten wil ik gewoon vastleggen en dat is mijn goedrecht. En als je dat niet wil zien klik je maar mooi op het rode kruisje.

Gwn niks van dat commentaar aantrekken ik vind dat je het hartstikke knap van je dat je het veulen hebt 'gered'!
Heb je al een naam ? :o

Superhafjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:26

Faniek, lekker gaan genieten hoor, van je knappe boy! je hoeft je niet te verdedigen he! Laat het dit mooie moment niet verpesten! Je hebt t goed gedaan!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-12 00:30

Dank jullie wel.. het voelt alleen zo klote, iemand als zo'n groot dierenliefhebber als ik die overal voor in de bres springt. Afgelopen weken 4 konijntjes dood door andermans toedoen.. ik zit er gewoon ook even doorheen. Ik doe alles voor beestjes probeer zo diervriendelijk te zijn normaliter dames dag en nacht buiten met zelf keuze in en uitloop, rij bitloos en probeer echt aan de dieren te denken. Maar dit ene mooie moment wil ik dan toch vastleggen en dan is er helaas met dit licht een flits nodig, maar je merkt totaal niks aan ze tijdens het flitsen, ze doen gewoon door wat ze doen..

brittney98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:33

Faniek schreef:
Dank jullie wel.. het voelt alleen zo klote, iemand als zo'n groot dierenliefhebber als ik die overal voor in de bres springt. Afgelopen weken 4 konijntjes dood door andermans toedoen.. ik zit er gewoon ook even doorheen. Ik doe alles voor beestjes probeer zo diervriendelijk te zijn normaliter dames dag en nacht buiten met zelf keuze in en uitloop, rij bitloos en probeer echt aan de dieren te denken. Maar dit ene mooie moment wil ik dan toch vastleggen en dan is er helaas met dit licht een flits nodig, maar je merkt totaal niks aan ze tijdens het flitsen, ze doen gewoon door wat ze doen..

Pb-box staat altijd open dus als je je hart nog even wilt luchten -:)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:33

Gewoon lekker net zoveel foto's maken als je zelf wilt. Pech voor de mensen die het 'storend' vinden, die hebben gewoon geen inlevingsvermogen, tuurlijk wil je plaatjes schieten en dat is je goed recht.

Mijn opmerking hier eerder was er ook op gericht dat die discussie allereerst niet zinvol is aangezien je er niet was en sowieso niet openbaar gevoerd dient te worden (maar eigenlijk gewoon helemaal niet).

Lekker ene oor in andere oor uit laten gaan, je hebt een hele leuke knappe man erbij, lekker van genieten en laat bokt maar blaten!

Superhafjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-12 00:35

Faniek, ik geloof zelf ook echt niet dat t paard last had vant geflits! Bovendien zitten ze dan volgens mij zo in een roes dat ze dat niet eens zouden merken...
En je paardjes zien er prima uit, mooie stal, mooie paddock, mooie wei, genoeg eten en drinken, noem maar op!
Ik ben altijd veel van t meelezen, heb niet zoveel tijd om alle topics goed bij te kunnen houden zeg maar, maar wilde je nu toch even een hart onder de riem steken, nogmaals geniet van je mooie veulentjes!