Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BoefJMouse schreef:Haha, Sas. Kom je weer door de bocht?
Achja, het is niet ideaal, maar ze zijn vast heel blij met het veulen..
Leuk om zo gezien te hebben, mijn veulentje stond 5 jaar geleden al droog in de box.
Citaat:Wat toch ook even belangrijk is in dit topic: Je moet er rekening mee houden dat wij "te gast" zijn om bij hun in de stallen te mogen kijken. Kritiek geven op hoe en wat op de cams is dus eigenlijk overbodig want iedereen heeft zijn eigen manier. Als je het niet aan kunt zien, wees verstandig en doe de cam uit...
Faniek schreef:Zoals je kan lezen in het camtopic:Citaat:Wat toch ook even belangrijk is in dit topic: Je moet er rekening mee houden dat wij "te gast" zijn om bij hun in de stallen te mogen kijken. Kritiek geven op hoe en wat op de cams is dus eigenlijk overbodig want iedereen heeft zijn eigen manier. Als je het niet aan kunt zien, wees verstandig en doe de cam uit...
Dat veulen gaat er niet aan dood, dat was het wel geweest als we er niet waren. Dat ik dat moment van alles wil vast leggen hoeft geen discussie over plaats te vinden. Als die ene keer flitsen al zo zielig is, merrie en veulen doen er niet minder om en reageren er niet eens op... dan zijn er nog veel meer dingen zielig. Nogmaals als iemand diervriendelijk is ben ik het wel en als iemand vrijwel nooit flitst bij dieren ben ik het wel, alleen in zo'n donkere stal MOET het wel. En de leuke momenten wil ik gewoon vastleggen en dat is mijn goedrecht. En als je dat niet wil zien klik je maar mooi op het rode kruisje.
Faniek schreef:Dank jullie wel.. het voelt alleen zo klote, iemand als zo'n groot dierenliefhebber als ik die overal voor in de bres springt. Afgelopen weken 4 konijntjes dood door andermans toedoen.. ik zit er gewoon ook even doorheen. Ik doe alles voor beestjes probeer zo diervriendelijk te zijn normaliter dames dag en nacht buiten met zelf keuze in en uitloop, rij bitloos en probeer echt aan de dieren te denken. Maar dit ene mooie moment wil ik dan toch vastleggen en dan is er helaas met dit licht een flits nodig, maar je merkt totaal niks aan ze tijdens het flitsen, ze doen gewoon door wat ze doen..