Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bassenqua schreef:Ik weet dat het raar klinkt maar opeens komt er een naam tevoorschijn als ik het diertje zie.
Bassenqua schreef:Oh Hanny, echt waar ?Spannend. Laat je op de één of andere manier weten hoe of wat?
Nu ga ik voor jou duimen, dadelijk heb je een mini mensje in je armen.
xYaartje, klopt de naam past dan ook vaak goed. Ik heb dit bij mijn schapen ook altijd zo gedaan, ja die hadden ook allemaal een naam, soms duurde het wel 2 weken maar opeens is de naam daar en eigenlijk altijd goed.
Espie wat mij betreft mag het nu lekker blijven zitten waar het zit, ik vind dit echt geen jaargetijde om een veulentje te plannen, waarom niet 2 maanden wachten voordat je de hengst erbij zet? Heeft het veulen in ieder geval grotere kans op beter weer, nu moet het waarschijnlijk in de dekentjes als het naar buiten gaat. Gelukkig hebben we hier alle smaken op voorraad.
Bassenqua schreef:xYaartje, punt is alleen dat het binnen drie weken moet, dan moet het veulen aan gegeven zijn bij het stamboom.Komt wel goed.
Jolanda, ik heb toevallig 5 minuten geleden op mijn knieen in het natte land gelegen om even te gluren bij Iris maar nee hoor, nog steeds thee zakjes.
BalouArera, dank je wel. Leuk dat je ook komt gluren.