op hoeveel dagen zitten ze nu San? Heeft geheid ergens gestaan, maar kan het niet vinden.
Redneck1
Geplaatst: 19-03-12 22:24
Redneck1 schreef:
Rene sterkte met waken,hoop voor JULLIE dat ze snel komen
je moet wel goed lezen San
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-12 22:50
Dank jullie wel,maar het zal vast nog wel even duren hoor Dus dat wordt veel koffie drinken Shedda
Redneck,ja lezen is ook een kunst
Angelique, Desert is vandaag 314 dagen en Keet of 330 of 303 dagen.
Uier is nog niet spectaculair,maar gedrag is vandaag bij alle 2 opvallend anders,net zoals hun mutsen en banden. Aangezien Caramel van Mariska80 vorig jaar ook met slappe uier bij ons beviel wordt het nu gewoon tijd om te waken. Rene is blij Dames ook die zullen wel balen dat ze zo weer alarm om moeten,zijn ze weer gemetamorfoosd tot aliens
Bassenqua
Geplaatst: 19-03-12 22:56
Desert doet hem echt wel weer af hoor!! Of was het Blondie ? Nee Desert volgens mij!!
Mariska80
Geplaatst: 19-03-12 23:00
Mijn merrie's houden van verrassingen Dat houd je bezig met waken Het liefst doen ze het ieder jaar anders, anders wordt het zo saaaiiiiii
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-12 23:21
Ze werken dat ding allemaal wel eens af,daarom is het fijn om vantevoren vast te beginnen om alle standen uit te proberen. De staartriem schuren ze wel vaak af....en dan gaat de rest ook makkelijker
Rene is onderweg
Mariska pas maar op Caramel bevalt nu bij jezelf he
Ik zit uier en mutsen foto's van Desert te vergelijken van 2010,vergelijkbaar zou ze nog 11 dagen moeten op uier en muts 6,dus tsja........
De foto's van Keet ga ik mogen eens opzoeken,staan op een aparte schijf....altijd handig die overzichten....
probabeest
Geplaatst: 19-03-12 23:23
san, heb je een mail gestuurd voor de link...... morgen ga ik je echt proberen te bellen, ga nu naar bed,
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-12 23:33
Ik heb je al lang geantwoord Tassie,..
trusten en ik hoor je wel
Lisanfellow
Geplaatst: 20-03-12 00:16
Sterkte met waken, de merrieveulentjes willen eruit!!!!
_Angelique
Geplaatst: 20-03-12 00:17
Aliens gespot Valt reuze mee hoor! San, vind je die halsteralarmen niet prettiger? Niet voor jou maar voor de paardjes
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 00:27
Lisanfellow,dan zullen ze vast nog even wachten,ik heb alleen nog maar hengstennamen en hele leuke trouwens*\o/*
*notitie,..dringend op zoek naar leuke merrienamen,Tanc wilt het *
Angelique,ik weet niet of die net zo betrouwbaar zijn?,kijk deze hebben we al aangeschaft ooit en die werken prima,misschien de volgende aanschaf een halsteralarm???
Goh even wennen alleen in bed,de honden liggen ook beetje in de war in hun mand naast bed
En San en Rene de nacht rustig geweest? Is zeker even wennen weer alleen in je bedje, maar hopelijk van korte duur. Dat houd in dat de veulens er snel zijn
tanc
Geplaatst: 20-03-12 09:03
Goedemorgen, alles rustig verlopen vanacht? Ze staan nu lekker in het stro te scharrelen. Hier ook alles rustig,ben vanacht door de wekker heen geslapen en dan schrik je toch wakker,vervolgens is iedere schaduw een veulen dus toch maar even naar achteren gelopen. Kan je niet helpen leuke namen te bedenken,want voor dit veulen weet ik het ook echt niet,dus als je nog een leuke naam weet met een h.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 09:22
Goedemorgen, Mariska80,...heerlijk geslapen hoor Ik houd het vast wel even vol al die ruimte Rene is 2 keer wakker geweest door alarm en is al naar zijn werk.Ik ga ze zo verlossen van hun alien-gevaarte...
Bassenqua,ja grappig he,ik zah het ook
tanc,dat is een reden waarom Rene daar slaapt,ik sliep gewoon door t alarm heen Ja dat kan ik me voorstellen,waak jij alleen? Ik zal eens verzinnen voor je met een H
Twinklestar
Geplaatst: 20-03-12 09:42
Goedemorgen schone slapers.......ehh, wakers bedoel ik .
Heb gisteravond nog even mee zitten kijken op de cam maar ogutteguttegut wat een stellages hebben die arme meissies om zeg . Ze stonden er echt zo bij van : tja.... . Maar ja, het is voor een goed doel.
Arme Rene , nu al een gebroken nachtrust en dan moet hij nog werken ook .
En nu maar hopen dat ze de veulentjes gauw gaan laten zien aan ons .
Dan heeft Cheveyo ook weer een paar nieuwe slachtoffers om mee te klieren ( als hij er in de buurt mag komen )
Het is lente , kom maar op met die veulies hoor En ik hoop dat ze niet nog leuker zijn dan Chev, anders wil ik straks nog ruilen , of er nog 1 bij , ik heb natuurlijk wel eerste keus he .
Zo de dames schieten al aardig op zeg San! Spannend hoor! Ben benieuwd wat ze er van gaan bakken!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 11:17
tanc,..naam:Halleluja????toepasselijk als kind er eindelijk is
Zo erg is ook weer niet hoor die alarms,Desert weet nu dat het einde in zicht is,Keet niet,......... want die heeft vorige keer 4 maanden met dat ding gelopen Liever dit dan een dood veulen.
Twinklestar,je weet van ruilen komt huilen he maar nog een vriendje erbij voor Cheveyo.... wat een goed plan maar had je aan Pepper niet genoeg dan?
Tina ja ik ben ook erg benieuwd
Niet veel veranderingen hier bij de dames.......
ProudOfPride
Geplaatst: 20-03-12 12:19
sandra3235 schreef:
Proud,nu ik ben benieuwd tot woensdag,ik had nog niet gereageerd geloof ik
Nee, ik geloof het ook niet Tot woensdag
Arme meiden met hun alarmding hihi. Moeten ze idd maar snel hun veulen eruit gooien!
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-12 13:56
Voorlopig staan ze nu als een standbeeld te hangen of als een gestande walvis te zonnebaden En Wynnie heeft t ook zo zwaar,die is er maar bij gaan liggen
Tot morgen Proud,we mailen of smsen nog wel even hoe laat?
Ik ga naar de paardjes
Twinklestar
Geplaatst: 20-03-12 14:06
Sandra, ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om jullie mascotte Peppertje bij jullie weg te halen hoor Maar een vriendje is misschien nog wel eens een keer een optie
Toch wel een fijne uitvinding he die alarmdingen . Volgend jaar wil ik ook iets voor Meesje hebben, maar misschien dan toch een halsteralarm. Ga me er eens in verdiepen............ik heb nog tijd genoeg
Twinklestar,...haha ik jank al bij t idee dat hij weg gaat,vraag maar aan Gerda.... Laat die opvreter maar lekker bij ons,hij mag wel evt even mee logeren om te zorgen dat Chev zijn draai kan vinden.....
Deal,...als er een hengstje komt mag jij als 1e kopen
Deze alarms bevallen ons erg goed iig,en Rene zegt al dat de merries er totaal geen last van hebben,ze liggen nog heerlijk gestrekt s nachts dus pieppiep=alarm