Wauw! gefeliciteert! Mijn moeder is ook zo blij via mij via bokt is ze echt een fan van Aranka geworden, maar nadat ik haar het verhaal van het verleden liet lezen zakte de moed haar in de schoenen, dus echt super! Mijn vader is vandaag ook jarig dus hij heeft er een verjaardagsgenootje bij
Het veulen van Aranka is lekker actief! Die blijft heen en weer sjouwen in de stal. Lijkt me beslist een goed en gezond teken.
Ik heb de fotos van een paar posts terug eens goed zitten bekijken, maar ik kan niet helemaal zeggen welke kleur het veulentje eigenlijk heeft. Ik zou haast zeggen champagne, maar dat is volgens mij nogal zeldzaam.
Erg leuk dat er nu een lekker dartel ding naast Aranka staat.
Madammeke het veulen loopt steeds tegen haar aan te duwen...
Nog geen dag oud en nu al een eigen menig... Karaktertje.
Ik smelt haast bij de beelden van de cam!!
Oh, en meer foto's zijn welkom !!!!!!!
Nadesh
Geplaatst: 01-04-11 19:34
brendarianne schreef:
Gefeliciteerd, Al die weken heb ik gekeken en nu kijk ik om 10.00 in de ochtend wat een verrassing. hoelaat is het veulen geboren vind het ontzettend jammer dat ik dat heb moeten missen veel geluk gr Brenda
Pleister op de wonde:
susupluus
Geplaatst: 01-04-11 20:45
*al een tijd een stille meekijker* en wat een lieve veulentje zijn er geboren jullie staan nu met zijn tweeen van haar te genieten in de stal volgens mij. grappig om te zien.
Orion is erg warm op haar hals maar zweet niet. voor het eerst valt me op dat we kunnen zien op de camera dat ze slappe banden heeft. Ga nog een poging wagen voor het birth alarm, ik denk dat het waken nu toch maar echt gaat beginnen
Melanie Gefeliciteerd met je prachtige veulentje!!! gelukkig is alles goed gegaan en gezond!!! Mooie naam en wat een geweldig aandoenlijke foto!! geniet ervan! (ik heb het gemist....grrr)
mindful
Geplaatst: 01-04-11 22:19
Prachtige foto! En wat een mooie blauwe kijkers!!! Dikke proficiat hoor!!!
Pebbles is inderdaad erg onrustig. Ze mest veel kleine beetjes en plast kleine beetjes. Banden zijn volledig los staart is helemaal slap. Er hangen hele grote hars druppels aan dus ze is aan het kegelen.