Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Succes de komende nachten/dagen!
Of anders donderdag. Maar vrijdag moet ik werken...
wij willen veulen zieeeeeeeeeen!!!
amyz schreef:Ze is vast verwisseld door de boze stiefmoeder die wil voorkomen dat bekend wordt dat Mirte haar veulen eigenlijk, uhmmmm, het kind is van de knappe prins? Dus verwisselt ze Mirte met haar eigen dochter, die nog een stuk langer moet, maar die stiekum geïnsemineerd is en een veulen van dezelfde prins verwacht en straks kan de boze stiefmoeder dan op het kasteel komen wonen!!![]()
Hihi, niet goed, dit topic, fantasie slaat op hol

violente schreef:HELP!! Spreek ik net de buurvrouw tijdens het uitlaten van Takel, zegt ze dat ze Zwammie regelmatig bij Mirte ziet drinken![]()
Ik ben ontelbare keren op de wei geweest en heb er helemaal niets van gezien. En de tepels zien er ook absoluut niet 'aangezogen' uit.
Maar als het wel zo is, dan heb ik een probleem, want ik moet niet hebben dat zij de biest opdrinkt.
Maar ik zie aan die tepels echt helemaal niets... De uier was wel een soepeler vandaag.
HELP... Wat moet ik nu doen? Uit elkaar halen? Geeft ook weer stress... Pfff... Dat kon er nog wel bij...
nickyf donderdag valkmerrietje? Ik teken ervoor. Maar mag het ook op dinsdag zijn??
Heb gisteren mijn huisje gepoetst en daarna rond half 10 nog even bij Mirte geweest.