dat zeker! en ik heb ook absoluut niet tegen groot, als ze maar binnen de maat blijft. al zal dat voor het NAS geen probleem zijn. en ht nas is erkend bij het nmprs. dus igenlijk is dat ook geen probleem , behalve dat ze niet naar de keuring kan (maar waar ze het vandaan haalt )
sinds fleur er is vind ik haar trouwens helemaal puppy-af
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 14:40
trouwens, 10 minuten voor bij fem het vruchtwater brak, heb ik dr nog gecheckt en was er niets veranderd tov 's middags wat kan dat dan snel gaan hè
Oi wat een buik.. Ze heeft nu ook meer een puntbuik of zie ik dat verkeerd.
xElienx
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 15:00
ze heeft dat al een tijdje, maar het wordt wel iets erger. ze is dit jaar wel erg vroeg met die dikke puntbuik. normaal begint ze vanaf 300 dagen pas uit te dijen
Wowie, buikje, wat doe je met ons silletje? Haha mag indd wel wat eerder komen Elien!
Bassenqua
Geplaatst: 10-05-11 01:22
Ach die Sil, zo tonnetje rond. Zou voor Sil wel lekker zijn als die dikke buik weg is. Maar als ik haar uier nu zo zie....die van Peaces is echt vele malen voller en ze lopen redelijk gelijk op volgens mij.
sil heeft de afgelopen keren netjs rond de 340 gdragen (338 en 341) en haar uier kan ineens heel snel vullen. vorige keer begon dat pas op 328 dagen en de eerste keer op 301 dagen. dus daar is geen touw aan vast te knopen