Ts is iig al een redelijke tijd weg. Als het vals alarm was zullen we zo wel wat gaan horen gokken, anders vermoed ik dat we hoefjes kunnen tellen
Daks
Geplaatst: 11-02-10 00:47
Als we nu niks meer plaatsen is het morgen wat makkelijk teruglezen Ook voor de TS wat makkelijker bij te houden.
En inderdaan ts is al een tijdje weg of ze is moe van alle spanningen
Eevee
Geplaatst: 11-02-10 00:48
Succes!!!! Als het vannacht gebeurd......zie ik het wel hier..... Ik blijf aan de pc gekluisterd (nachtdienst)
Pepper1
Geplaatst: 11-02-10 00:50
Hier de zoveelste stille meelezer. Ik vind t zo spannend voor je! Heb je topic gelezen van de vorige 2ling... Duimen dat het nu allemaal voorspoedig verloopt! Succes!
wow ik ben even een avond niet hier wezen kijken.. en er staan gelijk 8 pagina's bij!!
Ik zag dat het alarm weer af was gegaan! heel veel succes vannacht en we duimen voor jullie!! hopend op 2 gezonde veulens en natuurlijk ook een gezonde champie!!
T zou toch wat zijn als morgen blijkt dat TS de hele tijd weg was omdat Kamilia stiekem is begonnen Nouja, in ieder geval duim ik mee voor goed nieuws morgenochtend!
Nou TS, ik hoop dat alles goed gaat, en dat ik morgen kan lezen dat er 2 gezonde veulens (ik gok op merries ) geboren zijn!!! Ik ga nu toch echt naar bed, sterkte