Veel sterkte, ook voor je merrie, want die is er ook nog niet!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Femke_L schreef:Splash_ schreef:Jeetje heftig hoor, het eerste wat in mij op kwam is waarom dit veulen niet naar een kliniek is gebracht voor kundige zorg.
Hopelijk haalt dit kleintje het! Sterkte.
Omdat dat 1000-en euro's kost. En sommige mensen dat niet kunnen veroorloven! Daarom hebben ze aan de D.A. gevraagd of het een mogelijkheid was om het zelf te proberen en dat kon, momenteel komt nog elke dag de D.A. over de vloer voor de merrie. Dus dan word het veulen ook in de gaten gehouden!
VivaLaVida schreef:Je leest alleen wat je wil lezen.
Er staat 1 zin, met komma er in. Die 2 zinsdelen kun je samen voegen?
Kies er uit wat je denkt dat goed is (nuttige tips van mensen die er verstand van hebben) maar luister ook vooral goed naar je gevoel. Als jij denkt dat de merrie het veulen vertrapt...Laat je hem dan liggen?
Redelijk zijn dus..
Als ik had geluisterd naar mensen 4 jaar geleden en hun adviezen had opgevolgd had mijn pony nog langer ondraaglijke pijn moeten lijden om misschien heel misschien ooit beter te worden na een lange tijd elke dag vreselijke pijn. Blij dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd en er een einde aan heb laten maken
Dat waren ook tips van betweterige, maar onwetende mensen..... dat bedoel ik er mee
Dustinlover schreef:Nog even een update!!
Frank vd laar heeft net gebeld en komt waarschijnlijk vandaag nog naar ons toe om foto's te maken van de knieen en spronggewrichten om te kijken hoever dat is ontwikkeld. Daarna kijken we of het reeël is om het beestje te laten leven en misschien verdere behandeling.
Dustinlover schreef:Nog even een update!!
Frank vd laar heeft net gebeld en komt waarschijnlijk vandaag nog naar ons toe om foto's te maken van de knieen en spronggewrichten om te kijken hoever dat is ontwikkeld. Daarna kijken we of het reeël is om het beestje te laten leven en misschien verdere behandeling.