Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus die is hier nooit getoond (ligt al jaren in de schuur), denk dus dat je iemand anders in gedachten hebt.
ach, nog 3½ week en dan mag ik weer onverstoord paardenverslaafd zijn. En tot die tijd blijf ik creatief met op een afstandje toch dingen doen.
Vu wilde gewoon ook een pony op haar voorhoofd zoals haar mens ook heeft (al weigert die van mij juist altijd plat te liggen
). En de rest van de manen springen vrolijk alle kanten op, al begint de zwaartekracht grip te krijgen.
. Haha, nee om even serieus te doen. Ik ben een beetje bijgelovig omtrent de veulenverkiezing, er zijn me wat te veel gouden/zilveren/bronze boktveulens overleden of gehandicapt geraakt.
Waarbij stoutmoedigheid, doorzettingsvermogen, intelligentie, zelfredzaamheid en een kritische kijk op de wereld de belangrijkste criteria zijn. Naast natuurlijk de geschikte tint al dan niet met witte stippen. Ik heb het oranje veulen van 1999 hier staan
Kijk met zo'n beschrijving kan het toch niet beter.