Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(andere was een maiden zonder uier en lukte niet) maar omdat je geen idee van dekdatum hebt is dat misschien wel een goed iets om +/- te kunnen voorspellen. Het gaat op PH waardes die in kleuren worden aangegeven. het laagste is 6.0 maar meestal heb je met 6.4 prijs(ik had er 1 op 6.4 in de avond om elf uur en die nacht een veulen en de andere had ik 6.4 in de avond en de volgende dag 6.0 en had 's avonds om half 9 een veulen). Kosten 20,- voor 15 strips en kun je zo'n 60x mee doen.
!! Dustinlover schreef:Dat ziet er al beter uit! Ben erg benieuwd! Heb je al eens nagedacht over melkstrips TS? ik en andere hier op bokt hebben daar goede ervaringen mee als je vocht of iets uit de uier geknepen krijgt. Bij 2 van de 3 hier heb ik het dit jaar goed voorspelt(andere was een maiden zonder uier en lukte niet) maar omdat je geen idee van dekdatum hebt is dat misschien wel een goed iets om +/- te kunnen voorspellen. Het gaat op PH waardes die in kleuren worden aangegeven. het laagste is 6.0 maar meestal heb je met 6.4 prijs(ik had er 1 op 6.4 in de avond om elf uur en die nacht een veulen en de andere had ik 6.4 in de avond en de volgende dag 6.0 en had 's avonds om half 9 een veulen). Kosten 20,- voor 15 strips en kun je zo'n 60x mee doen.
Mieperdepiep schreef:Ik fietste gister toevallig langs jullie weiland dus heb even extra opgelet, ze leek mij niet of ze elk moment gaat bevallen. Gok dat ze toch nog wel een weekje of 2 nodig heeft. Het uier begint idd al wel mooi wat te vullen.
Succes met wachten nog, het komt er vanzelf een keer uit!
NibbitLotus schreef:Mieperdepiep schreef:Ik fietste gister toevallig langs jullie weiland dus heb even extra opgelet, ze leek mij niet of ze elk moment gaat bevallen. Gok dat ze toch nog wel een weekje of 2 nodig heeft. Het uier begint idd al wel mooi wat te vullen.
Succes met wachten nog, het komt er vanzelf een keer uit!
Stond ze ver weg og dichtbij? Als ze ver weg staat zie je amper dat ze een dikke buik heeft. Haal haar en de schimmel nog wel eens door elkaar als ze ver weg staan..