Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paarden1pony schreef:ik ben net naar haar geweest, haar uiers zijn (zie ik spoken??) weer dikkerder dan 3 uur geleden... ook haar stal was helemaal door elkaar, dus toch maar wat meer stro gelegd want het andere stro leek wel weg. HOPELIJK komt het veulentje dit weekend
pradadaan schreef:paarden1pony schreef:ik ben net naar haar geweest, haar uiers zijn (zie ik spoken??) weer dikkerder dan 3 uur geleden... ook haar stal was helemaal door elkaar, dus toch maar wat meer stro gelegd want het andere stro leek wel weg. HOPELIJK komt het veulentje dit weekend
dit klinkt als een pony die bijna gaat bevallen!! wil ze nog wel uit haar box? mijn paard wou smorgens haar box niet uit en savonds kwam het veulen.
paarden1pony schreef:piet333 schreef:volgens mij gaat dat wel goed, hoor. ik heb het ook een keer meegemaakt: shetlander gedekt door vader die minimaal 1,40 meter was, kwam er goed uit. alleen wel veeeeeeeeel later dan dat ze was uitgerekend!
nu is dit verschil van mijn voorbeeld mssgien minder dan met de jouwe, maar toch.
mooie fjord, trouwens! is ie Grey???
ja dat is hij