Weer elk uur van de nacht gezien zonder resultaat. Wel een onrustige Arya, liggen, lopen, liggen, platliggen, buiktrappen, en dan weer gewoon gaan staan slapen...
de tegels is haar voerplek, daarachter is meer stal met vlas of zaagsels? hier gaan de paarden ook vaak lekker shuren op de stoeptegels hoor in plaats van het zand.
nee maartje het is veeeel te koud,laat maar lekker zitten dat veulentje! (als mamske het ook volhoud!) ze ziet er inderdaad errrug big uit zo hihi. Gaat helemaal goed komen,maar ik denk nog een paar daagjes
Ze houd je wel echt bezig he... Hoe is het nu met haar harsjes? Zijn ze al van ienimienie naar iets minder inieminie? Zou toch wel fijn zijn als beeb nu toch maar eens gaat komen dat voordraaien en oefenen met platliggen dat is nu wel klaar haha, laat ze nu maar eens voor het egie gaan haha! Kom op Arya je tijd is om nu mag het vrouwtje ook van jou verrassingspakketje gaan genieten!
TS weet niet wanneer ze gedekt is, dus of ze overtijd is, dat kun je dan niet weten, in maart was ze 9 of 10 maanden drachtig volgens de dierenarts, maar ja, dat kan net zo goed 8,5 maand zijn.
Denk dat ze zich netjes aan de 11 maanden houdt, blijft alleen lastig als je de dekdatum niet weet
WOW!! die buik is echt BIGGA gewoon!! die uiers gaan de goede kant gelukkig al op zet em op Arya
draaakje
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-13 19:00
We hebben inderdaad geen dekdatum, dus waarschijnlijk doet ze het netjes volgens boekje, alleen weten we dat niet
Haar uier moet aan de rechterkant nog een stuk voller worden, maar ze gedraagd zich wel erg vreemd. Ze heeft last van haar buik en ging vanmiddag weer net als vannacht plat op de stenen liggen (alsof ze gaat persen). Ook houdt ze haar staart veel ophoog. groot verschil weer met gister https://lh6.googleusercontent.com/-hl5d ... G_1353.jpg Staart omhoog En zo lag ze vanmiddag weer...
Vanmiddag was ik de bak aan het uitmesten en dan mag ze los in het grote deel, meestal sloft ze dan wat mee. Die maffe pony had vandaag een ander idee (kon nog net snel mijn telefoon pakken)