Haha mijn merrie had vorig jaar bij haar eerste veulen totaal geen baasje pest gedrag 's avonds ( tegen uur of 11 half 12 was dat) gekeken wel een beetje uier maar niet om over na huis te schrijven en ze moest ook nog 2 weken. Volgende ochtend tada daar was de kleine man Alles gelukkig helemaal goed verlopen maar dat was wel even schrikken de volgende ochtend op stal
Zou wat zijn zeg ,jij de taart van cynthia gewonnen met je gok en als er morgen een bonte merrie wordt geboren dan heeft Cynthia gewonnen met haar gok woehahaa maar afijn jij hoopt op een bonte hengst ,dus die is je ook gegunt hoor !
Ben benieuwt ,bij ons melken ze vaak al 1 week heel erg en dan zien we het omdat het kruis zo valt vooral bij de staart!!Die kan je dan bijna plat op de kont leggen,Succes!
Nee, want was eerst mijn ruin aan het borstelen en nu is roosje aan de beurt Dus voor dat ff doe ik de band niet om Ze is mega zanderig van het buiten staan Misschien heeft het zonnebanken geholpen
wel heerlijk voor dr dat ze lekker buiten is geweest,nu snap ik ook waarom ze de band niet om had . Ik dacht dat ie misschien stuk was gegaan. Maar gelukkig kunnen we straks weer lekker meestaren en meeleven !
Hahaha, ja ik vind het altijd wel grappig bij die drachtige merries. Nooit zie je ergens een foto topic met tietenpics...en hoppa als er een merrie drachtig is, dan wil iedereen alles weten van die dingen
En harsjes etc...zijn niet charmant...maar altijd zo een momentje van...Yaay het gaat de goede kant op!
Whahah prima zal me niet meer douchen TrIjNiE__ Haha dat is toevallig Maar ik ben bang dat ze niet netjes op 6 mei gaat bevallen. Ze heeft nu al zo veel uier en je kunt haar bijna de stal in rollen Echt lijkt wel of er een tweeling inzit