mag toch hopen dat er geen poep in de buurt is bij het veulenach veulen hoeft niet veel te doen de weeen brengen m wel naar de klapdeuren
xBerber schreef:Is het er al?Ben snel naar de winkel geweest en mn nichtje ging ineens niet rijden ofzo..Nope
LoveUggs schreef:Wist niet dat een veulen uit een poepgat kwam?! Dat noemen ze een bevalling van een reuzekeutel
Carola10 schreef:LoveUggs schreef:Wist niet dat een veulen uit een poepgat kwam?! Dat noemen ze een bevalling van een reuzekeutel Haha ooh! Is dat nieuw?!
ShamalArabs schreef:ze is erg dun geworden op haar ribben, dus ik zal straks de band wéér aantrekken Dat zien we ja
ShamalArabs schreef:ze is erg dun geworden op haar ribben, dus ik zal straks de band wéér aantrekken Maar ze loopt nou wel lekker op denk ik
Janski schreef:ShamalArabs schreef:ze is erg dun geworden op haar ribben, dus ik zal straks de band wéér aantrekken Maar ze loopt nou wel lekker op denk ikIk heb hem al 15 cm verschoven het schuifje van de band
Frankaas schreef:Hoelang duurt zo'n bevalling? (Het veulen eruit krijgen)Volgens mij is dat nooit zo heel lang hoor, maar elke merrie is anders.
Frankaas schreef:Hoelang duurt zo'n bevalling? (Het veulen eruit krijgen)Als alles goed gaat, niet lang. Dan kun je bij wijze van even een kopje koffie gaan halen, en wanneer je terugkomt ligt het veulen er al naast
Ik dacht zo van: Oh dan zitten we straks met z'n alle voor de computer gekluisterd een uur of twee te kijken hoe het veulen eruit komt